چهره روز؛ جهانبخش منتظر روی خوش فوتبال

چهره روز؛ جهانبخش منتظر روی خوش فوتبال

پایگاه خبری فوتبالی – علیرضا جهانبخش با شرایط ویژه‌ای روبرو شده است.

به گزارش فوتبالی، طرفداران او امیدوار بودند امسال و بر خلاف فصل گذشته، جهانبخش روزهای خوبی را در برایتون و فوتبال جزیره تجربه کند منتهی در این 8 هفته‌ای که از شروع لیگ برتر گذشته، جهانبخش حتی یک دقیقه هم در ترکیب تیمش به میدان نرفته و کل سهم او از بازیهای این فصل برایتون، حضور 90 دقیقه‌ای جلوی بریستول رورز در EFL CUP بوده است.

در چنین شرایطی، خبری از دعوت علیرضا برای بازی تیم ملی مقابل کامبوج و بحرین هم نبود و اگر چه مارک ویلموتس در کنفرانس خبری قبل از بازی با کامبوج به مصدومیت بازیکن برایتون اشاره کرد اما این هشدار را به او و صیادمنش و عزت‌اللهی داد که در صورت ادامه نیمکت نشینی، جایی در تیم ملی نخواهند داشت.

از طرف دیگر طی روزهای گذشته این شایعه تکراری منتشر شده که جهانبخش احتمالا و به صورت قرضی به یکی از تیمهای بزرگ هلندی منتقل خواهد شد تا بتواند فیکس بازی کند و تیم ملی را از دست ندهد منتهی بعید است چنین اتفاقی رخ دهد چون اگر قرار بود چنین خبری درست باشد قطعا در رسانه‌های انگلیسی هم اشاره‌ای به آن می‌شد.

 علیرضا بهتر از هر کسی این موضوع را می‌داند که فوتبال، بالا و پایین‌های زیادی دارد و در دوران حضورش در آلکمار، شرایط سخت را تجربه کرده است.

برای مثال، او در زمان حضورش در نایمخن، یکدفعه با پیغام سرمربی تیمش مواجه شد که تصمیم گرفته بود وینگر ایرانی تیمش را 6 هفته نیمکت نشین کند منتهی این نیمکت نشینی فقط 2 هفته طول کشید و او دوباره به ترکیب اصلی نایمخن برگشت.

علیرضا در دوران حضور در آلکمار هم با سختی‌های فوتبال آشنا شده. او در سال اول حضورش در این تیم چندان از سوی طرفداران تیم جدیدش مورد استقبال قرار نگرفت و حتی در فصل دوم و در نیم فصل اول هم شرایط در آلکمار باب میل او نبود منتهی از نیم فصل دوم ورق به سود علیرضا برگشت و او امیدوار است که در انگلیس هم، فوتبال، روی خوشش را به او نشان دهد. باید دید این اتفاق رخ خواهد داد یا نه.

1984