تارتار: من پولم را گرفته‌ام اما به خاطر بازیکنان و کادرم می‌خواستم از نفت مسجدسلیمان جدا شوم

تارتار: من پولم را گرفته‌ام اما به خاطر بازیکنان و کادرم می‌خواستم از نفت مسجدسلیمان جدا شوم

پایگاه خبری فوتبالی- مهدی تارتار سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان گفت: من پولم را گرفته بودم، اما به خاطر بازیکنان و کادرفنی‌ام می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم، چون پول‌شان را نگرفته بودند.

به گزارش فوتبالی، مهدی تارتار در گفت‌وگویی در خصوص اینکه نامه فسخ یک‌طرفه قراردادش با نفت مسجدسلیمان را به سازمان لیگ فرستاده بود، اما دوباره به این تیم برگشت، اظهار داشت: اینکه نامه را بنویسم و برگردم دست خودم است. من نامه را به سازمان لیگ دادم، اما رایی صادر نشد، به خاطر همین برگشتم. در مورد این مسائل کمیته تعیین وضعیت باید تصمیم بگیرد که در مورد من کار به کمیته تعیین وضعیت نرسید.

وی در پاسخ به این مسئله که خیلی‌ها اعتقاد دارند استعفا دادن او از سمتش، به حربه‌ای برای گرفتن پولش تبدیل شده، گفت: این درست نیست. من پولم را گرفته بودم، اما به خاطر بازیکنان و کادرفنی‌ام می‌خواستم قراردادم را فسخ کنم، چون پول‌شان را نگرفته بودند.

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان ادامه داد: من و محمد طیبی باتوجه به نوع قراردادمان پول‌مان را گرفته بودیم، اما به خاطر اینکه نتوانسته بودم قولم را به بچه‌ها و کادرفنی عملی کنم می‌خواستم برم. قبل از بازی با پیکان به بچه‌ها گفتم اگر پول شما را نیاورند من می‌روم.

تارتار خاطرنشان کرد: من همیشه هوای تیمم و بازیکنانم را دارم البته قرارداد سرمربی و بازیکن هم فرق می‌کند. من و طیبی طبق قراردادمان باید ۵۰ درصد از پول‌مان را پیش از آغاز فصل می‌گرفتیم که بعد از چند رو وقفه این اتفاق افتاد.

وی در پایان گفت: نمی‌توانستم در چشم بازیکنانم و اعضای کادرفنی نگاه کنم، نمی‌توانستم در حالی که پولی نگرفته بودند به آنها بگم باانگیزه تمرین کنید و خودم پولم را گرفته باشم.

7655