گومژ: ژائو فلیکس برنده توپ طلا خواهد شد

گومژ: ژائو فلیکس برنده توپ طلا خواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی- نونو گومژ ستاره سابق تیم ملی پرتغال که سابقه به تن کردن پیراهن باشگاه هایی مثل بنفیکا، بواویستا، براگا و فیورنتینا را در کارنامه ورزشی اش دارد در گفتگو با وب سایت ایتالیایی لگو، در مورد آینده ژائو فلیکس ستاره جوان و آینده دار باشگاه اتلتیکومادرید و تیم ملی پرتغال اظهار نظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، ژائو فلیکس که با قیمتی هنگفت در بازار تابستانی به اتلتیکومادرید منتقل شد، خیلی سریع تبدیل به یکی از ستاره های تیم سیمئونه شده است و آینده درخشانی انتظار او را می کشد. نونو گومژ هم بر این باور است که ژائو تمام آنچه برای تبدیل شدن به یکی از بهترین بازیکنان دنیا لازم است را داراست. او دراین رابطه گفته:« ژائو فلیکس یک ستاره تمام عیار است. او جوان است و زمان زیادی دارد تا به مراتب بهتر از اینها شده و توپ طلا را فاتح کند.»

با انتقال ژائو از فوتبال پرتغال به اتلتیکو، خیلی ها این سوال را مطرح می کنند که حالا با رفتن ژائو از لیگ پرتغال، چه بازیکنی تبدیل به ستاره نوظهور فوتبال این کشور خواهد شد. نونو گومژ در پاسخ به این سوال گفته:« دو بازیکن در لیگ پرتغال هستند که سطحی به مراتب بالاتر دارند و می توانند ستاره های آتی فوتبال پرتغال باشند: فابیو سیلوا بازیکن پورتو و تیاگو دانتاس بازیکن بنفیکا.»

6363