بازیکن ترک در آستانه اخراج از باشگاهش به خاطر توئیت جنجالی

بازیکن ترک در آستانه اخراج از باشگاهش به خاطر توئیت جنجالی

پایگاه خبری فوتبالی- چنک شاهین، بازیکن باشگاه سن پائولی در دسته دوم فوتبال آلمان،  اخیرا با انتشار چند توئیت در شبکه اجتماعی توئیتر گرد وخاک زیادی به پا کرده است. او در توئیت هایش از حملات اخیر ترکیه به منطقه کردنشین شمال سوریه حمایت کرده است و همین ماجرا باعث شده تا او حسابی به دردسر بیفتدو حتی ممکن است از تیم باشگاهی اش اخراج شود.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، چنک شاهین که بازیکن خط میانی باشگاه سن پائولی است از توئیت جنجالی اش پشیمان و شرمنده نیست و تصمیمی برای پاک کردن این توئیت از شبکه های مجازی ندارد.

از سوی دیگر سران این باشگاه آلمانی، توئیت این بازیکن ترکیه ای را تقبیح کرده اند و در واکنش به خشم هوادارانشان درمقابل صحبتهای جنجالی شاهین، به زودی او را از تیمشان اخراج خواهند کرد. این باشگاه با انتشار پیغامی رسمی اعلام کرده:« باشگاه سن پائولی کاملا با اظهارنظرهای چنک شاهین مخالف است و چنین صحبتهایی را مغایر با ارزشهای باشگاه می داند. سران باشگاه با شاهین درباره این موضوع صحبت کرده اند و این مسئله به صورت داخلی درحال پیگیری است. جنگ دیگری نمی خواهیم!»

این بازیکن ترکیه ای چند ساعت پیش به ترکیه سفر کرده و اعلام کرده که تصمیمی برای پاک کردن این توئیت جنجالی ندارد. او در توئیت جنجالی اش نوشته بود:« ما در کنار نظامیان شجاع و ارتشمان هستیم. دعایتان می کنیم.»

چنک شاهین در گفتگوی اخیرش با یکی از رسانه های ترکیه ای گفته:« من با باشگاهم و هوادارانش به مشکلاتی برخوردم. چون آنهااز من خواستند که این توئیت را پاک کنم ولی من این کار را نکردم. به زودی وبعد از بازگشتم به آلمان، تکلیف همه چیز روشن خواهد شد.»

قرار براین است که این بازیکن ترکیه ای روز سه شنبه به شهر هامبورگ بازگردد. قرارداداو با باشگاه سن پائولی آلمان تا سال 2021 اعتبار دارد ولی با اتفاقاتی که رخ داده،ممکن است به زودی این باشگاه آلمانی را ترک کند.

6363