درخشش پتر چک در هاکی روی یخ با کلاه طرح آرسنال- چلسی

درخشش پتر چک در هاکی روی یخ با کلاه طرح آرسنال- چلسی

پایگاه خبری فوتبالی- پتر چک دروازه بان باتجربه دنیای فوتبال که در فصل تابستان برای همیشه با فوتبال خداحافظی کرد، اخیرا به عنوان دروازه بان در ورزش هاکی روی یخ وارد حیطه دیگری از دنیای ورزش شده است. او امروز در اولین بازی رسمی اش در دنیای هاکی روی یخ توانست بهترین بازیکن میدان لقب بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، پترچک دروازه بان 37 ساله و اسبق دنیای فوتبال ستاره تیمش، گیلدفورد فونیکس در برد مقابل سویندون وایلدکتس بود. این بازی بعد از آنکه در وقتهای قانونی با نتیجه 2-2 به اتمام رسید، به وقتهای پنالتی رفت.

چک که رکورد بیشترین کلین شیت در تاریخ لیگ برتر انگلیس را دراختیار دارد دراین بازی هاکی روی یخ خوش درخشید و توانایی او درمهار 2 ضربه پنالتی باعث شد تا تیمش به برد ارزشمندی دست بیابد. پتر چک دراین بازی کلاهی را روی سر داشت که برروی آن نشانه هایی از دو باشگاه چلسی و آرسنال، دو باشگاهی که چک در طول مجموعا 15 سال پیراهن این دو تیم را به تن می کرد، به چشم می خورد.

در پایان این بازی پتر چک در کنفرانسی خبری گفت:« واقعا خوشحالم که این فرصت برایم فراهم شد تا در تیم فونیکس به میدان بروم و کسب تجربه کنم. امیدوارم که بتوانم به تیمم کمک کنم تا به اهداف تعیین شده در این فصل برسد و با هم بیشترین بردهای ممکن را کسب کنیم. بعد از20 سال حضور درفوتبال حرفه ای، حضور در دنیای هاکی روی یخ برای من تجربه فوق العاده ای خواهد بود. من از کودکی بازیهای هاکی روی یخ را تماشا و دنبال می کردم.»

چک در ادامه در توئیترش نوشت:« برخی افراد فکر می کنند که من شغلم را عوض کرده ام ولی اینطور نیست. خوشبختانه شغل من در سمت مشاور تکنیکی و عملکردی چلسی مانع از آن نخواهد شد که من در وقتهای آزادم بتوانم به ورزشی که از کودکی دوست داشتم و سالها بازی می کردم، بپردزام. تا زمانی که یک فوتبالیست حرفه ای بودم، نمی توانستم بنا به دلایلی هاکی روی یخ بازی کنم ولی حالا می توانم.»