تیته: قبل از بازی، خطر مصدومیت نیمار را تهدید نمی کرد

تیته: قبل از بازی، خطر مصدومیت نیمار را تهدید نمی کرد

پایگاه خبری فوتبالی- تیته سرمربی تیم ملی برزیل در پایان دیدار دوستانه تیمش مقابل نیجریه که با تساوی 1-1 به پایان رسیددرمورد مصدومیت نیمار دراین مسابقه صحبت کرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، تیته از تصمیمش برای بازی دادن به نیمار در این دیدار دوستانه دفاع کرد و اعلام نمود که خطر مصدومیت، نیمار را تهدید نمی کرده. 

او در صحبتهایی گفت که قبل از آغاز این بازی دوستانه، هیچ اثر و نشانه ای از مصدومیت در نیمار دیده نمی شد. اما نیمار که در ترکیب اصلی تیمش دراین بازی دوستانه قرار داشت، تنها 12 دقیقه بعد از حضور در زمین از ناحیه پای چپ احساس ناراحتی کرد و اشک ریزان از زمین مسابقه خارج شد.

حالا سران باشگاه پاری سن ژرمن امیدوارند که مصدومیت او چندان جدی و طولانی نباشد؛ چرا که آنها در یک ماه آتی دو بازی حساس در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلوب بروژ بلژیک خواهند داشت و بازیهای لیگ یک فرانسه هم انتظار آنها را می کشد. 

درپایان این بازی دوستانه خبرنگاران از تیته سرمربی تیم ملی برزیل سوال کردند که آیا او با بازی دادن به نیمار، ریسک کرده یا خیر و او اینگونه پاسخگو شد:«نه؛ اصلا اینطور نیست. قبل از آغاز بازی ریسک مصدوم شدن نیمار را تهدید نمی کرد. اگر ریسک مصدومیت نیمار را تهدید می کرد و من به او بازی می دادم، این نوعی بی مسئولیتی و بی کفایتی من به حساب می آید. اگر اینطور می شد، قطعا سرمربی و رئیس باشگاه پاری سن ژرمن گله گذاری می کردند.»

حالا و با اتمام بازیهای برزیل در وقفه بازیهای ملی، نیمار به پاریس بازخواهد گشت. بازی بعدی پاری سن ژرمن روز جمعه مقابل نیس برگزار خواهد شد وبعید است که نیمار به این بازی برسد.

نیمار در طول دو سال اخیر چند مصدومیت شدید را پشت سرگذاشته و به خاطر همین مصدومیتها شانس حضور در بازیهای مهمی از جمله بازی پی.اس.جی مقابل منچستریونایتد در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا و همچنین شانس حضور در رقابتهای کوپا آمه ریکا را از دست داد.

6363