مدیر سابق میلان: معلوم است باشگاه دست کیست؟

مدیر سابق میلان: معلوم است باشگاه دست کیست؟

پایگاه خبری فوتبالی – اومبرتو گاندینی، مدیر سابق میلان اوضاع این باشگاه را زیر سوال برده است.

میلان در ماه‌های اخیر مشکلات زیادی داشته است. آنها به دلیل مشکلات در زمینه بازی جوانمردانه مالی پذیرفتند که در لیگ اروپا حضور نداشته باشند و یک سال محروم باشند. میلان سپس مارکو جیامپائولو، مربی خود را اخراج کرد و استفانو پیولی را آورد.

گاندینی می‌گوید: «به نظرم پیولی در زمان مناسبی می‌آید. زوانیمیر بوبان گفت که انتصاب او تصمیمی با دقت فراوان بوده و نمی‌توان با او مخالفت کرد. این تیم شایستگی بیشتری نسبت به رده فعلی‌اش دارد و پیولی فرد مناسب برای این کار است. میلان باید برای رده چهارم بجنگد.

جیامپائولو گردن خودش را بعد از بازی با اودینزه زیر گیوتین گذاشت. او در تمام پیش‌فصل تیمش را با یک سیستم تمرین داد، و بعد گفت که از بازیکنان چیزی خواسته که آنها نتوانسته‌اند اجرا کنند.»

گاندینی درباره اوضاع میلان می‌گوید: «این باشگاه با سایر باشگاه‌ها بسیار فرق دارد، چون مالکان آن درگیر فوتبال نیستند و هدفشان ساختاردهی مجدد باشگاه است تا بتوانند پول‌سازی کنند. من سال‌ها است که ایوان گازیدیس را می‌شناسم و به او گفتم که مدیر بودن در ایتالیا با دیگر کشورها بسیار متفاوت است.

تا همین اواخر از خودم می‌پرسیدم میلان حالا دست کیست؟ آنها نیاز به چهره جدیدی دارند که در حال حاضر آن را ندارند. آیا مالک است که تصمیم می‌گیرد؟ گازیدیس؟ رییس؟ یا مربی؟ پیش از آن، میلان دست جنارو گتوزو بود.»

8444