تمرینات گل‌گهر سیرجان زیر نظر «مجتبی جباری»

تمرینات گل‌گهر سیرجان زیر نظر «مجتبی جباری»

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک سابق استقلال تا انتخاب سرمربی تیم فوتبال گهر سیرجان، هدایت تمرینات این تیم را برعهده گرفته است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایسنا، "حیدر افسری" مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان، در واکنش به این خبر که سرمربی تیم گل‌گهر سیرجان انتخاب شده، گفت: این موضوع شایعه است و هنوز سرمربی برای این تیم انتخاب نشده است.

وی ادامه داد: اکنون مجتبی جباری که جزو کادر فنی تیم گل‌گهر بودند، هدایت تمرینات تیم را برعهده دارد و معمولا وقتی که سرمربی تیمی می‌رود، تا زمان انتخاب سرمربی جدید تمرینات تیم به یک نفر از اعضای کادرفنی سپرده می شود که ما نیز تمرینات تیم را برعهده آقای جباری گذاشته و تا مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم، ایشان کارهای تیم را انجام می دهند.

 مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان در خصوص رایزنی‌های صورت گرفته برای انتخاب سرمربی جدید گل گهر گفت: رایزنی‌های با چند گزینه انجام داده‌ایم اما هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم که یکی از این گزینه‌ها «علی دایی» بود.

وی با تاکید برآنکه اکنون تمرینات زیر نظر آقای جباری در حال انجام است و تیم بلاتکلیف نیست، ادامه داد: گزینه جدی فعلا برای سرمربی تیم گل‌گهر نداریم زیرا اکثر افراد مدنظر ما هم اکنون تیم دارند و نمی‌توانیم با آنها مذاکره کنیم.

حیدری در پاسخ به این سوال که احتمال دارد سرمربی این تیم خارجی باشد؟ اظهار کرد: احتمال اینکه سرمربی از خارج کشور بیاوریم وجود دارد.

مدیر رسانه‌ای تیم گل‌گهر سیرجان خاطرنشان کرد: خوشبختانه تیم تمرینات خود را هم اکنون زیر نظر «مجتبی جباری» انجام می‌دهد و ما نیز به دنبال انتخاب گزینه خوبی برای این پست هستیم.

4344