آلیسون: نیمار در بارسا یا هر تیم دیگری می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد

آلیسون: نیمار در بارسا یا هر تیم دیگری می‌تواند بهترین بازیکن دنیا باشد

پایگاه خبری فوتبالی - آلیسون، دروازه بان تیم ملی برزیل، معتقد است که نیمار برای تبدیل شدن به بهترین بازیکن دنیا نیازی به جدایی از باشگاه پاریسن ژرمن ندارد. 

به گزارش فوتبالی، این مهاجم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی به شدت به بارسلونا لینک شده بود اما در نهایت نتوانست به نیوکمپ بازگردد. او به حضور خود در پی اس جی ادامه داد و توانست در 5 بازی لیگ فرانسه 4 گل برای این تیم به ثمر برساند. این بازیکن نتوانست در بین 10 بازیکن برتر سال 2018 قرار بگیرد اما آلیسون در گفتگو با روزنامه اسپانیایی موندو دیپورتیوو مدعی شد که او می تواند با حضور در بارسلونا یا هر تیم دیگری به بهترین بازیکن دنیا تبدیل شود. او در این باره گفت: " فکر می کنم که نیمار در هر تیمی می تواند بهترین بازیکن دنیا باشد. او بازیکن تراز اول و سطح بالایی است و در هر تیمی در دنیا می تواند بسیار تاثیرگذار باشد. اگر او به بارسلونا برگردد یا نه برای او آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم که با اشتیاق و لذت و انرژی همیشگی خود در هر تیمی که هست به میدان برود. "

آلیسون همچنین درباره رویارویی با لیونل مسی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته گفت: " واقعیت این است که مسی در دیدار رفت بسیار خوب بازی کرد و دو گل زد اما در برگشت من تلاش کردم که در لحظه های مهم او را مهار کنم. مسی یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. اما من به فکر دوئل با او نبودم. هم بارسلونا هم آرژانتین دو تیم بسیار خوبی هستند که بازیکنان با کیفیتی دارند. خوشبختانه در سه بازی اخیر من توانستم بر او غلبه کنم اما این موفقیت به همه تیم ها از جمله رم، لیورپول و برزیل تعلق دارد. "

1070