مدیر بایرن: مولر از نیمکت نشینی خوشحال نیست اما جدا نخواهد شد

مدیر بایرن: مولر از نیمکت نشینی خوشحال نیست اما جدا نخواهد شد

پایگاه خبری فوتبالی - کارل هاینس رومینیگه، مدیرعامل بایرن مونیخ، مدعی شد که توماس مولر از نیمکت نشینی در این تیم خوشحال نیست اما تصور جدایی او نیز ممکن نخواهد بود. 

به گزارش فوتبالی، مولر در 5 بازی اخیر بایرن مونیخ در تمامی رقابت ها در ترکیب این تیم حضور نداشته و در این بازی ها تنها 66 دقیقه به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفته است. این بازیکن 8 قهرمانی بوندس لیگا و یک قهرمانی لیگ قهرمانان را با بایرن مونیخ تجربه کرده و در این فصل تنها در 3 بازی در ترکیب اصلی حضور داشته است. به همین دلیل این بازیکن 30 ساله به جدایی از این تیم در پنجره نقل و انتقالات زمستانی لینک شده اما رومینیگه معتقد است که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. مدیرعامل بایرن در این باره گفت: " من نمی توانم چنین چیزی را تصور کنم. رابطه بین توماس و بایرن کاملا متقابل است و او بخش مهمی از باشگاه ما خواهد بود. اگر نیمکت نشینی او ادامه دارد شود، پس در باشگاه اشتباهی است. این حتی واکنشی است که ما می خواهیم اما او باید به صورت جدی با این شرایط کنار بیاید. او یک نمونه است. "

مولر پیش از این گفته بود که اگر کادر فنی همچنان او را به عنوان یک بازیکن تعویضی ببیند درباره تغییر شرایط خود فکری جدی خواهد کرد. 

1070