راموس: ایده حضور من در المپیک بسیار جذاب است

راموس: ایده حضور من در المپیک بسیار جذاب است

پایگاه خبری فوتبالی - سرجیو راموس، کاپیتان تیم ملی اسپانیا، از ایده حضور خود به همراه تیم زیر 21 سال اسپانیا در المپیک سال آینده توکیو استقبال کرده است. 

به گزارش فوتبالی، رقابت های انتخابی المپیک 2020 توکیو در حال برگزاری است و تیم های زیر 21 سال کشورهای صعود کرده به این رقابت ها باید تابستان آینده به مصاف یکدیگر بروند. سرجیو راموس نیز علاقه دارد که بتواند به عنوان سهمیه بزرگسالان تیم ملی اسپانیا در این رقابت ها به میدان برود. گمانه زنی هایی در این باره در روزهای اخیر در رسانه های اسپانیایی انجام شده بود و کاپیتان تیم ملی پس از تساوی شب گذشته برابر نروژ در این باره گفت: " این موقعیتی است که هیچ بازیکنی در پاسخ به آن نه نخواهد گفت. فکر می کنم صحبت درباره این بازی ها هنوز خیلی زود است و زیاده روی است. حالا من باید روی باشگاهم متمرکز باشم. زمان زیادی را از دست دادیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. اما این ایده بسیار جذاب است. " 

راموس همچنین درباره رکوردشکنی خود در بازی شب گذشته با انجام 168 بازی ملی و عبور از رکورد ایکر کاسیاس گفت: " افتخارات شخصی همیشه در رده دوم اهمیت قرار دارد. من حاضر بودم این رکورد را با پیروزی در این بازی عوض کنم. رسیدن به رکورد 168 بازی ملی یک معجزه و یک پاداش است که افتخار و غروری بی اندازه به من می بخشد. هربار که این پیراهن را بر تن می کنم بسیار هیجانزده می شوم. این حس هرگز تغییر نمی کند و من امیدوارم که بتوانم سال های بیشتری آن را تجربه کنم. "

1070