نیمار به دنبال توافق؛ بارسا خواهان حکم قضایی دادگاه

نیمار به دنبال توافق؛ بارسا خواهان حکم قضایی دادگاه

پایگاه خبری فوتبالی- قاضی مسئول رسیدگی به پرونده شکایت نیمار و بارسلونا از یکدیگر، تا روز 21 اکتبر به طرفین فرصت داده تا جمع بندی های نهایی شان را به صورت کتبی و توسط وکلایشان در اختیار او قرار دهند. بدین ترتیب نیمار و مدیران باشگاه بارسلونا این فرصت را دارند تا با گفتگو، به اختلاف موجود پایان داده و پرونده این شکایت را ببندند. 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی در غیر این صورت، قاضی در روز 21 اکتبر با دریافت جمع بندی های طرفین پرونده را مورد بررسی نهایی قرار داده و حکمش را تا پیش از اتمام سال 2019 میلادی صادر خواهد کرد. در آخرین جلسه دادگاه طرفین که در روز 27 سپتامبر برگزار شد، توافقی حاصل نشد و طرفین با هم آشتی نکردند تا روند این پرونده ادامه پیدا کند.

نکته جالب توجه اینجاست که حالا نیمار ستاره برزیلی پاری سن ژرمن خواهان توافق با بارسایی هاست ولی سران باشگاه کاتالان حالا دیگر حاضر به مذاکره و توافق نیستند واطمینان دارند که قاضی پرونده به نفع آنها رای خواهد داد. باشگاه بارسلونا به خاطر آنکه نیمار تعهداتش در قرارداد با بارسا را رعایت نکرده، از او خواسته اند تا 16 میلیون یورویی که به خاطر تمدید قراردادش با بارسا در سال 2017 به او پرداخت شده و 1.7 میلیون یورویی که در سال 2016 و درقرارداد قبلی اش (قبل از آخرین تمدید با بارسلونا) دریافت کرده را به باشگاه کاتالان پس بدهند و اطمینان دارند که دادگاه به نفع آنها رای خواهد داد.

از سوی دیگر نیمار معتقد است که سران باشگاه بارسلونا باید مبلغ 24 میلیون یوروی دیگر که در آخرین نسخه تمدید قراردادش با بارسلونا درج شده بود را به او بپردازند. وکلای باشگاه بارسلونا براین باورند که مبلغ درج شده در بند مذکور در قرارداد نیمار، مبلغی بود که در حقیقت به عنوان پاداش وفاداری نیمار به باشگاه در تمدید قرارداد جدیدش با بارسا درنظر گرفته شده بود. و این نیمار بوده که به این تعهد و قرارداد بلندمدت با بارسا عمل نکرده و این تیم را به مقصد پاری سن ژرمن ترک کرده است.

حالا این مدیران باشگاه بارسلونا هستند که حاضر به توافق نیستند و از شکایتشان دست نمی کشند و به رغم تمایل نیمار برای توافق، قصد دارند این پرونده را تا انتها دنبال کنند.

6363