استیون جرارد و رویای هدایت لیورپول

استیون جرارد و رویای هدایت لیورپول

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل بیل که سالها در ورزشگاه آنفیلد درکناراستیون جرارد فعالیت می کرده در صحبتهایی اعلام کرده که خیلی زود است که بخواهیم از بازگشت جرارد به آنفیلد و حضور او روی نیمکت مربیگری لیورپول صحبت کنیم. او در عین حال تاکید کرده که در دست گرفتن هدایت قرمزها رویای استیون جرارد است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، مایکل بیل که دستیار جرارد در رنجرز است، در ادامه صحبتهایش گفته که جرارد، کلوپ را بهترین گزینه برای هدایت لیورپول می داند. 

از سوی دیگر یورگن کلوپ هم معتقد است که استیون جرارد گزینه ایده آلی برای جانشینی او، در زمانی که این سرمربی آلمانی تصمیم به ترک آنفیلد بگیرد، است. خود استیون جرارد هم تمایل زیادی به این ماجرا دارد. 

بیل در این رابطه تاکید کرده که جرارد عجله ای برای جانشینی کلوپ ندارد ؛ کلوپ فصل گذشته لیورپول را بعد از سالها به قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رساند و امسال هم در صدد تحقق رویای هواداران این تیم برای قهرمانی در لیگ برتر گام برداشته است.

 بیل در گفتگو با لیورپول اکو دررابطه با حضور جرارد روی نیمکت مربیگری لیورپول در آینده گفته:« ما دراین باره صحبتی نکرده ایم. در حال حاضر لیورپول بهترین سرمربی ممکن را دارد. استیون جرارد به عنوان یک هوادار دو آتشه لیورپول،علاوه بر آنکه تیم اصلی این باشگاه را حمایت می کند، بلکه تیمهای زیر 23 سال و زیر 18 سال لیورپول را هم تشویق می کند و حتی به تماشای برخی از بازیهای این تیمهانیز می نشینیم. ما می دانیم که درتیمهای جوانان و پایه ای لیورپول چه می گذرد. جرارد بزرگترین هوادار لیورپول است و در حال حاضر اگر می خواست سرمربی ای برای لیورپول انتخاب کند هم انتخابش کسی جز یورگن کلوپ نبود.»

دستیار جرارد ادامه داد:« بعید می دانم که جرارد به آینده دور فکر کند. هدایت لیورپول، پست بزرگی است و قطعا این رویای جرارد و شاید حتی هدف او برای بلند مدت است تا روی نیمکت مربیگری لیورپول قرار بگیرد. ولی فکر می کنم که استیون هم معتقد است که بهترین سرمربی برای لیورپول یورگن کلوپ است. امیدواریم که او مدتها با تیم بماند.»

لیورپول یورگن کلوپ در حال حاضر در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد.

6363