امباپه: دشان اگر بخواهد، در درون دروازه هم قرار می گیرم

امباپه: دشان اگر بخواهد، در درون دروازه هم قرار می گیرم

پایگاه خبری فوتبالی- کیلیان امباپه ستاره جوان و آینده دار باشگاه پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه، ارتباط خیلی خوبی با دیدیه دشان سرمربی خروسها دارد. او حالا در صحبتهایی دراین رابطه گفته که اعتمادی که دشان به او دارد، به اندازه تمام ثروت دنیا می ارزد و اگر دشان از او بخواهد حتی حاضر است در درون دروازه قرار بگیرد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، فرانسوی ها روز جمعه بدون حضور امباپه توانستند تا 0-1 ایسلند را شکست دهند و امباپه به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ شانس حضور دراین بازی را از دست داد و در بازی دوشنبه شب تیم ملی کشورش مقابل ترکیه هم غایب خواهد بود. با وجودی که آخرین بازی ملی امباپه برای فرانسه در برد 0-4 این تیم مقابل آندورا در ماه ژوئن بوده، ولی او کاملا به خروسها متعهد است. امباپه در گفتگو با تی.اف.1 درمورد حضور درتیم ملی فرانسه گفت:« دشان زمانی مرا به تیم ملی دعوت کرد که در آن زمان درجریان انتقال قرضی ازموناکو به پی.اس.جی بودم و بازی نمی کردم. شاید نتوانید درک کنید که این برای یک بازیکن چقدر مهم است.»

امباپه ادامه داد:« این نشانه ای خیلی قوی است. این نشانه اعتماد و باور به تو است که به اندازه کل ثروت دنیا می ارزد. من می دانم که سرمربی تیم به من باور و اطمینان دارد و زمانی که او این کار را کرد، من حس کردم که می توانم برای دشان بمیرم. حتی اگر او به من بگوید که در درون دروازه تیم قرار بگیرم، این کار را می کنم.»

فرانسه قهرمان جام جهانی 2018 روسیه درحال حاضر در جدول گروه اچ مرحله مقدماتی یورو 2020 با تیم ملی ترکیه صدرنشین امتیاز برابری دارد. آنها اگر در روز دوشنبه ترکیه را شکست دهند، به صورت اتوماتیک به دور بعدی رقابتهای یورو خواهند رسید. بازی این دو تیم روز دوشنبه در استادوفرانس برگزار خواهد شد.

 


6363