مشاور حقوقی پرسپولیس: وکیل برانکو پیشنهاد ادامه مذاکرات را مطرح کرد

مشاور حقوقی پرسپولیس: وکیل برانکو پیشنهاد ادامه مذاکرات را مطرح کرد

پایگاه خبری فوتبالی-مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس از ادامه مذاکرات با برانکو ایوانکوویچ و دستیارانش برای مصالحه خبر داد.

به گزارش فوتبالی، برانکو ایوانکوویچ و دستیاران او پس از جدایی از باشگاه پرسپولیس بر سر مطالبات‌شان به فیفا شکایت کردند اما مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا با مربی کروات و کادر فنی وی به توافق برسند و در همین راستا خواستار برگزاری جلسه حضوری با برانکو شدند. با این حال سرمربی پیشین پرسپولیس روز دوشنبه هفته گذشته وکیل خود را به تهران فرستاد تا با مسئولان پرسپولیس دیدار کند.

در این جلسه مسئولان پرسپولیس شرایط خود را برای پرداخت مطالبات به وکیل سرمربی پیشین باشگاه اعلام کردند و وکیل کادر فنی پیشین پرسپولیس هم اعلام کرد که پس از انتقال خواسته‌های این باشگاه به موکلانش، جواب نهایی را خواهد داد.

مهدی خواجه‌وند مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به ادامه مذاکرات با برانکوایوانکوویچ بر سر تفاهم برای پرداخت مطالبات گفت: مذاکرات انجام شده و البته هنوز هم ادامه دارد. این مرسوم است که چند روز طول می‌کشد و طرفین پیشنهاداتشان را ارائه می‌دهند تا در نهایت تفاهم حاصل شود. در همه مذاکرات این موضوع طبیعی است.

وی افزود:‌ تا امروز البته هیچ صحبتی بر سر مسائل حقوقی با برانکو و وکیل او صورت نگرفته است. ما پیشنهاداتمان را برای تفاهم ارائه دادیم و منتظر تفاهم هستیم.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تا الان جلسات فقط برای مصالحه و تفاهم بوده و اگر کار به جاهای دیگر برسد ما هم دفاعیات حقوقی خودمان را مطرح خواهیم کرد. آخرین صحبتی که از طریق وکیل برانکو به ما رسید پیشنهاد ادامه مذاکرات بود که این موضوع، ما را برای تفاهم امیدوار می‌کند.

7655