لورنچو: رونالدو همیشه بعد از تماس تلفنی با خانواده‌ش گریه می‌کرد

لورنچو: رونالدو همیشه بعد از تماس تلفنی با خانواده‌ش گریه می‌کرد

پایگاه خبری فوتبالی – کریستیانو رونالدو در مصاحبه تلویزیونی با پیرس مورگان برخی از خاطرات کودکی خود را نقل کرد، مثل خاطره ای که با برخی دوستانش به فروشگاه مک دونالد رفتند و تقاضای همبرگر مجانی کردند.

به گزارش فوتبالی، حالا لوئیز لورنچو، یکی از دوستان کودکی رونالدو در مصاحبه با توتواسپورت خاطره جالبی از ستاره پرتغالی نقل کرده است. لونرچو در این مصاحبه گفته است:"اگر یک لحظه چشمانم را ببندم، رونالدوی گریان را می بینم. وقتی دوازده ساله بود، از مادیرا به لیسبون آمده بود. یادم است که پس از آن که با خانواده اش از طریق تلفن صحبت می کرد، بلافاصله به اتاق آمد و گریه می کرد. آن قدر دلتنگ می شد که نمی توانست خودش را کنترل کند. اما هرگز خوشحالی او را پس از اولین بازیش با تیم بزرگسالان اسپورتینگ فراموش نمی کنم."

هم تیمی سابق رونالدو خاطرات دیگری از شخصتی این بازیکن نقل کرده است:" پسری بود که به بقیه خیلی احترام می گذاشت. با همدیگر در یک اتاق نبودیم اما زمان زیادی را با هم سپری می کردیم و در ورزشهای غیر از فوتبال با هم مسابقه می گذاشتیم. او هرگز نمی خواست بازنده شود و درست مثل حالا بود."

لورنو خاطره جالب دیگری را در مورد سختکوشی ابرستاره پرتغالی نقل می کند:"یادم است که رونالدو مخفیانه به سالن بدنسازی می رفت و مسئول آن جا را راضی می کرد تا اجازه بدهند که تمرین کند. برای او استراحت مفهومی نداشت. هر رو زتمرین می کرد و سعی می کرد که بهتر شود. در آن زمان هر چند که یک بچه بود اما روحیه یک قهرمان را داشت."

وی در مورد خاطره معروف دریافت همبرگر رایگان از فروشگاه مک دونالد هم صحبت کرد:" من یکی از آن بچه هایی که به رستوران رفتند نبودم اما این داستان حقیقت دارد."