واکنش کاکا به شایعه جدایی از نامزدش

واکنش کاکا به شایعه جدایی از نامزدش

سایت رسمی فوتبالی - ریکاردو کاکا ستاره سابق تیم ملی برزیل و رئال مادرید به شایعاتی که در مورد جدایی از نامزدش کارولینا دیاز، مدل برزیلی مطرح شده بود واکنش نشان داد و این ماجرا را اساسا تکذیب کرد.

به گزارش فوتبالی، کاکا ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد و در واکنش به این شایعات نوشت:"امروز خبری در مورد زندگی شخصی من منتشر شده که باید آن را تکذیب کنم. این خبر کاملا بی اساس است و برایم نگران کننده است که رسانه های دیگر هم آن را بازتاب دادند و به همین خاطر در این جا هستم تا این دروغ را به پایان برسانم. دو ماه تا مراسم ازدواجم باقی مانده است و خیلی خوشحالم و از هر لحظه از زندگی خود لذت می برم. برایم عجیب است که در فاصله دو ماه تا چنین روز مهمی برای ما، چنین اخباری منتشر می شود. اما یکی از ویژگی های خوب شبکه های اجتماعی این است که می توانی اخبار کذب را تکذی بکنی. در حال انجام آخرین مراحل آماده سازی ازدواجم هستم که یک جشن شیک و بی نظیر خواهد بود. یک بوسه تقدیم به همه شماها و مراقب اخبار کذب باشید."

ریکاردو کاکا و کارولینا دیاز در ماه ژانویه پس از دو سال آشنایی با هم نامزد کردند. کاکا در سال 2015 از همسر سابقش کارولین سلیکو طلاق گرفته بود و حالا منتظر دومین ازدواج رسمی خود است.