ماجدی: کلاس A آسیا را به میزبانی کرمان برگزار می‌کنیم

ماجدی: کلاس A آسیا را به میزبانی کرمان برگزار می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس کمیته آموزش در خصوص برگزاری دوره های آموزشی به میزبانی استانهای کشور گفت: تمامی استانها سعی می کنند تا در بهترین شرایط دوره های مختلف آموزشی را برگزار کنند.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش گفت:  روز گذشته اختتامیه کلاس سطح دو فوتسال در بهترین شرایط به میزبانی کرمان برگزار شد. در این دوره آموزش شرکت کنندگانی از استانهای کرمان، هرمزگان، اصفهان و فارس حضور داشتند که عارفیان این دوره را تدریس می کرد.خوشبختانه هیات کرمان در بهترین شرایط سعی در برگزاری این کلاس هم از لحاظ سخت افزاری و نرم افزاری داشت و جا دارد تشکر ویژه ای از مسئولین این هیات مخصوصا آقای قرایی و دادگر داشته باشیم.

وی در ادامه بیان کرد: تمامی استانها سعی می کنند تا در بهترین شرایط دوره های مختلف آموزشی را برگزار کنند.این روند نشان می دهد که آموزش اثر گذار بوده و استانها برای میزبانی به مرحله ای رسیده اند که رقابت می کنند. سعی می کنیم دوره های آموزشی را از تهران خارج و به استانهایی میزبانی بدهیم که علاقمند برگزاری دوره در بهترین نحو ممکن هستند .در سال 2020 یکی از کلاسهای Aآسیا را به میزبانی کرمان برگزار خواهیم کرد. چرا که شرایط و امکانات این هیات مناسب و مطلوب است.



9697