تاج: پیروانی به کادر فنی تیم اضافه می‌شود

تاج: پیروانی به کادر فنی تیم اضافه می‌شود

پایگاه خبری فوتبالی -  رئیس فدراسیون فوتبال از اضافه شدن امیرحسین پیروانی به کادر فنی تیم فوتبال امید ایران خبر داد و گفت که نظر کمیته فنی تغییر کادرفنی بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مهدی تاج در نشست ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک، درباره تغییرات کادر فنی تیم فوتبال امید ایران گفت: پس از کرانچار، گزینه قطعی ما انتخاب مربی داخلی بود و برای همین با مربیان زیادی وارد گفت‌وگو شدیم. یحیی گل‌محمدی، حسین فرکی، امیر قلعه‌نویی، مهدی مهدوی‌کیا و وحید هاشمیان از جمله گزینه‌های مد نظر استیلی بودند که هیچ یک، سرمربیگری تیم امید را قبول نکردند. در نهایت به مجیدی رسیدیم.

وی ادامه داد: نظر کمیته فنی فدراسیون بعد از مدتی، لزوم تغییرات در کادر فنی تیم امید بود و استیلی در نهایت با نظر کمیته فنی فدراسیون فوتبال انتخاب شد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به انسجام و وزن فنی کادر فنی تیم امید ایران تصریح کرد: اکنون مجموعه خوب و همدلی در رأس تیم امید ایران حضور دارد و به زودی، امیرحسین پیروانی هم به این جمع اضافه می‌شود.

تاج درباره شانس تیم امید برای صعود به المپیک توکیو گفت: من به این تیم بسیار امیدوارم و امیدهای ایران نفر به نفر از همه حریفان بهتر هستند. شانس زیادی برای صعود داریم و از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک می‌خواهم پشتیبانی بیشتری از این تیم و فدراسیون داشته باشند.

1984