خوشبینی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به حل پرونده برانکو

خوشبینی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس به حل پرونده برانکو

پایگاه خبری فوتبالی- متأسفانه در دوران حضور علی جمشیدی و محمدرضا حاجی‌بیگی در پست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس اتفاقات خوب و مثبتی رخ نداد. حالا مهدی خواجوند که زمانی سخنگوی هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس بود به‌عنوان مسئول حقوقی باشگاه به پرسپولیس برگشته و حتی خبری از مهدی ذاکر مشاور حقوقی معاونان قبلی هم نیست.
به گزارش فوتبالی، خواجوند که البته ظاهراً هنوز حکمش به صورت رسمی اعلام نشده درباره پرونده برانکو و مواجهه با آن می‌گوید: «ما دو بحث را توأمان پیش می‌بریم که یکی بحث مذاکره است و یکی بحث حقوقی که اگر لازم باشد دعوایی طرح شود تیم حقوقی ما آماده است. در عین حال سیاست مدیریت باشگاه مذاکره است که فعلاً روند مذاکرات بد پیش نرفته است.»
خواجوند می‌گوید: «ما این دو بحث را از هم تفکیک کرده‌ایم و به وکلایمان گفته‌ایم چنانچه بحث حقوقی پیش بیاید به بهترین شکل کار را پیش ببریم و از حق باشگاه دفاع کنیم اما ان‌شاء‌الله که مشکل با مذاکره و مصالحه حل می‌شود.»
به خواجوند می‌گوییم نکند مثل زمان مدیریت رویانیان با طرح دعوای متقابل که علیه مانوئل ژوزه مطرح شد فقط هزینه‌های باشگاه را سنگین‌تر کنند و سر آخر هم به نتیجه نرسند که وی می‌گوید: «وقتی به مصالحه نرسیم باید تاکتیک‌های خاص خودمان را برای دفاع از حق باشگاه داشته باشیم. معمولاً مصالحه وقتی اتفاق می‌افتد که طرفین از خواسته‌های‌شان کوتاه بیایند که در این شرایط باید شرایطی را به گونه‌ای پیش ببرید که شانس‌تان بیشتر شود.»
آیا برای مصالحه با برانکو افق روشنی وجود دارد؟ خواجوند می‌گوید: «بله، بسیار زیاد. وکیل ایشان هم که رفتند گفتند ‌حتماً باب مذاکره را باز می‌گذاریم و آقای انصاری‌فرد هم شرایط را برای ادامه مذاکرات می‌سنجند.» 

7655