آرتور چگونه تبدیل به بازیکن کلیدی بارسلونا در این فصل شد؟

آرتور چگونه تبدیل به بازیکن کلیدی بارسلونا در این فصل شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – آرتور ملو در فصل 19-2018 توانست 27 بازی در لالیگا انجام دهد. با توجه به این که این اولین فصل او در اروپا بود، این آمار قابل توجهی است، اما او در هیچ‌کدام از این دیدارها برای بارسلونا 90 دقیقه کامل را در زمین نماند.

به این ترتیب بود که او مجبور شد از نظر جسمانی در این فصل بسیار بهتر شود. مقامات باشگاه در پایان فصل اول حضور او در بارسلونا، صحبتی صریح با او داشتند. بارسلونا به او گفت که قابلیت فوق‌العاده او در پاس دادن را می‌ستاید، اما اگر او از نظر فیزیکی بهتر نشود، نمی‌تواند در نوکمپ موفق شود.

آرتور از پیش‌فصل 2019 اوضاع خود را تغییر داد. او پذیرفت که آماده‌سازی‌اش در تابستان سال گذشته درست نبوده است و به همین دلیل از یک مربی بدن‌ساز شخصی استفاده کرد که باشگاه در اختیارش گذاشته بود. حالا نتایج آن مشخص شده است. ارنستو والورده این بازیکن برزیلی را بازیکنی کلیدی در همه دیدارها می‌داند، و او در چهار بازی 90 دقیقه در زمین بوده است.

والورده بر این باور است که این بازیکن می‌تواند نشاط را به تیم بیاورد، و بی‌دلیل نیست که او و فرنکی دی‌یونگ بیشترین دقایق حضور در میدان را در میان بازیکنان بارسلونا دارند.

آرتور در این فصل دو گل زده و دو گل ساخته است. این در حالی است که او در فصل گذشته حتی یک گل هم در رقابت‌های داخلی نزد. جالب آن که او در دو مسابقه در لیگ به میدان نرفته و هر دو بازی را بارسلونا باخته است.

8444