فلینی: منچستر یونایتد در اخراج مورینیو عجله کرد

فلینی: منچستر یونایتد در اخراج مورینیو عجله کرد

پایگاه خبری فوتبالی – مروانه فلینی گفته که منچستر یونایتد دید کوتاه‌مدت دارد. او می‌گوید دلیل مشکلات فعلی باشگاه این است که مدیران صبر نشان نمی‌دهند.

پس از بازنشستگی سر الکس فرگوسن در سال 2013، یونایتد سه مربی دائم انتخاب کرده است و گفته می‌شود که اوله گونار سولشر هم به‌زودی اخراج خواهد شد و به سرنوشت دیوید مویس، لوییس فان‌خال و ژوزه مورینیو دچار خواهد شد.

فلینی زیر نظر هر سه مربی کار کرده است. او که حالا در شاندونگ لوننگ چین بازی می‌کند می‌گوید: «آنها مویس را آوردند، اما به او فرصت ندادند. آنها فان‌خال را دادند، به او دو سال فرصت دادند و ما شروع کردیم به انجام کارهای خوب، او جام حذفی را هم برد، اما پس از آن اخراج شد چون مدیران می‌خواستند تیم به‌سرعت به پیروزی برسد.

به نظرم باشگاه بیش از حد برای اخراج ژوزه عجله کرد چون چنین مربی‌ای نیاز به بازیکنان زیادی دارد تا فلسفه‌اش را پیاده کند. او می‌خواست که تیمش را بسازد، اما پس از دو سال و نیم، آنها تصمیم گرفتند او را برکنار کنند چون نتیجه نمی‌گرفت.

اما مشکل همین است. آنها باید با هم راه حل را پیدا کنند. مربی‌ای مانند فان‌خال از نظر تاکتیکی بسیار قدرتمند است و تجربه بالایی دارد، آن وقت او را اخراج می‌کنند. آنها یکی از بهترین مربیان دنیا، یعنی ژوزه مورینیو را می‌آورند، او می‌خواهد تیمش را بسازد، ولی آنها اخراجش می‌کنند. ساخت یک تیم در چنین مدت کوتاهی شدنی نیست. شما به بیش از دو سال زمان نیاز دارید.»

8444