خنده های گنابری در یک دقیقه سکوت برایش دردسرساز شد

خنده های گنابری در یک دقیقه سکوت برایش دردسرساز شد

پایگاه خبری فوتبالی- در مراسم آغازین دیدار دوستانه دو تیم ملی آلمان و آرژانتین، یک دقیقه سکوت به احترام قربانیان تیراندازی در منطقه هاله آلمان رعایت شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در جریان این یک دقیقه سکوت، سرژ گنابری بازیکن جوان تیم ملی آلمان مرتکب اشتباهی شد که حالا جنجال بزرگی را به همراه داشته است.

این بازی دوستانه روز چهارشنبه 9 اکتبر در ورزشگاه سینگال ایدوناپارک دورتموند برگزار شد و با تساوی 2-2 دوتیم آلمان و آرژانتین به پایان رسید. در ابتدای این بازی به احترام قربانیان حادثه تیراندازی در هاله آلمان یک دقیقه سکوت رعایت شد. اما سرژ گنابری در جریان این یک دقیقه سکوت، احترام 2قربانی این حادثه را نگه نداشت و در لحظاتی که همه ورزشگاه برای ادای احترام به جانباختگان این حادثه سکوت کرده بودند، او رفتاری ناپخته و بچه گانه ای داشت و مشغول خندیدن بود. 

درطول این یک دقیقه دوربینهای تلویزیونی چهره بازیکنان دو تیم را که به احترام قربانیان این حادثه سکوت کرده بودندرا به تصویر می کشیدند ولی وقتی دوربین روی چهره گنابری رفت، او سرش را پائین گرفته بود و می خندید.

با وجودی که گنابری یکی از ستاره های این بازی بود و گل اول آلمانی ها را این بازی را به ثمر رساند، اما او از سیل انتقادات در پایان بازی در امان نماند و با پایان یافتن این بازی دوستانه، تمام توجهات برروی گنابری بود و البته کمتر کسی درمورد گلزنی اش دراین بازی تماشایی صحبت می کرد و اکثر کاربران شبکه های اجتماعی به انتقاد از رفتار او پرداختند و رفتار زشت او را تقبیح کردند. 

حالا این رفتار ناپسند او سیل گسترده ای از انتقادات را به همراه داشته و جنجالی بزرگ را به راه انداخته است.

6363