کلوپ و اوبامیانگ، بهترین های سپتامبر لیگ برتر

کلوپ و اوبامیانگ، بهترین های سپتامبر لیگ برتر

پایگاه خبری فوتبالی- یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی لیورپول و پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی باشگاه آرسنال به عنوان بهترین سرمربی و برترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انگلیس معرفی شدند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، طبق اعلام اتحادیه فوتبال انگلیس در روز جمعه،  پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی آرسنال به عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر لیگ برتر انتخاب شده است. این ستاره باتجربه درطول ماه سپتامبر در 4 بازی برای آرسنال به میدان رفت و 5 گل زد: یک گل به منچستریونایتد، یک گل به تاتنهام، یک گل به استون ویلا و دو گل نیز به واتفورد؛ بدین ترتیب او نقش پررنگی در عملکرد خوب تیمش در یک ماه اخیر داشت و آرسنال به لطف درخشش او در رده سوم جدول لیگ برتر قرار دارد و به همین خاطر هم اوبامیانگ توانست تا عنوان بهترین بازیکن ماه سپتامبر در لیگ برتر را مال خود کند.

یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول هم که در ماه آگوست نیز بهترین بهترین مربی ماه لیگ برتر شده بود، در ماه سپتامبر نیز مجددا این عنوان را مال خود کرد. کلوپ از زمان حضورش در فوتبال انگلیس(از دسامبر 2016)تا به امروز، 5 بار این عنوان رابه خود اختصاص داده. لیورپول کلوپ در ماه سپتامبر سه بازی برابر بورنموث، چلسی و لسترسیتی برگزار کرد وبه سه پیروزی دست یافت. شاگردان کلوپ با کسب هشت برد از هشت بازی و اختلاف هشت امتیازی با سیتی، صدر جدول لیگ برتر را در اختیار دارند.

در نهایت، عنوان بهترین گل ماه هم به موسی جنپو مهاجم مالیایی باشگاه ساوتهمپتون تعلق گرفت. او توانست در هفته پنجم لیگ برتر با تک گل خود که به زیبایی برابر شفیلد به ثمر رسید، تیمش را در زمین حریف به برتری برساند.

6363