اکیپ و فاش کردن دستمزد ایکاردی و ناواس در پی.اس.جی

اکیپ و فاش کردن دستمزد ایکاردی و ناواس در پی.اس.جی

پایگاه خبری فوتبالی- باشگاه پاری سن ژرمن در روز پایانی بازار نقل و انتقالات تابستانی دست به کار شد و دو ستاره از ستاره های دنیای فوتبال را به پارک دو پرنس برد. آنها از یک سو موفق شدند تا کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی رئال مادرید را مال خود کرده واو را با آرئولا دروازه بان تیمشان مبادله کنند و از سوی دیگر مائورو ایکاردی ستاره یاغی و آرژانتینی اینترمیلان را به پاریس بردند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، حالا روزنامه معتبر اکیپ چاپ فرانسه در گزارشی از رقم دستمزد این دو ستاره در باشگاه پاری سن ژرمن پرده برداشته است. تا پیش از این کسی از رقم دقیق دستمزدی که این دو ستاره از باشگاه پاریسی دریافت خواهند کرد اطلاعی نداشت و حالا در این گزارش، دراین رابطه شفاف سازی شده است.

طبق گزارش منتشره در روزنامه اکیپ، کیلور ناواس در پاری سن ژرمن جزو 5 بازیکن با بالاترین دستمزد تیم است. او که سه دوره قهرمانی اروپا با رئال مادرید را در کارنامه ورزشی اش می بیند، ماهانه یک میلیون یورو دریافت می کند که با کسر مالیات، این رقم ماهانه به حدود 600 هزار یورو می رسد و دستمزد سالانه او 7 میلیون یورو است که دو میلیون یورو بیشتر از دستمزدش در رئال مادرید خواهد بود.

از سوی دیگر مائورو ایکاردی هم دستمزد ماهانه 500 هزار یوروی خالص خواهد بود. این مهاجم آرژانتینی به صورت قرضی از اینترمیلان به پاری سن ژرمن پیوست و پاریسی ها در پایان فصل می توانند با پرداخت 70 میلیون یورو ایکاردی را رسما به خدمت بگیرند. دستمزد خالص سالانه اودراین تیم 5.8 میلیون یورو خواهد بود. البته او بالاترین دستمزد را درتیم پاریسی دریافت نمی کند ولی جزو بازیکنانی است که رقم دستمزد بالایی درتیم پاریسی دارند.

6363