اوزیل دیگر برای آرسنال به میدان نخواهد رفت؟

اوزیل دیگر برای آرسنال به میدان نخواهد رفت؟

پایگاه خبری فوتبالی- مسوت اوزیل ممکن است دیگر با پیراهن آرسنال به زمین چمن باز نگردد. طبق گزارش منتشره در روزنامه دیلی میرر ، روابط میان این ستاره آلمانی و اونای امری سرمربی اسپانیایی آرسنال حسابی تیره وتار شده و این احتمال وجود دارد که دیگر اوزیل را با پیراهن آرسنال نبینیم

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، امری اخیرا در کنفرانسی خبری اعلام کرده که اوزیل برای تیمش به میدان نمی رود چون بازیکنان دیگر تیم شایستگی های بیشتری برای حضور در زمین دارند.

در فصل جاری اوزیل تنها 2 بازی برای آرسنال برگزار کرده؛ یکی در لیگ برتر مقابل واتفورد که با تساوی 2-2 به پایان رسید و دیگری برد 0-5 توپچی ها مقابل ناتینگهام فارست در کارلینگ کاپ که با برد 0-5 آرسنال همراه بود. از آن زمان به بعد، دیگر اوزیل با پیراهن آرسنال به میدان نرفته و در دو بازی اخیر آرسنال در لیگ برتر مقابل منچستریونایتد و بورنموث، حتی نامش را در لیست بازیکنان آماده تیمش ندید.

 این درحالی است که اوزیل بارها اعلام کرده که از زندگی در لندن لذت می برد ولی حالا این احتمال وجود دارد که دیگر نتواند پیراهن آرسنال را به تن کند و این روزها مدیران آرسنال در جستجوی تیمی تازه برای اوزیل هستند و حتی حاضرند تا با خسارت این بازیکن آلمانی را به تیم دیگری واگذار کنند. اوزیل در سال 2013 از رئال مادرید به آرسنال پیوست و در طول دوران حضورش در رختکن توپچی ها در 233 بازی با پیراهن این تیم به میدان رفته و 43 گل زده و 74 پاس گل داده.

6363