مهدی‌خانی: اگر به ایران می‌آمدم، به دلیل مشکلات ویزا نمی‌توانستم به کرواسی برگردم

مهدی‌خانی: اگر به ایران می‌آمدم، به دلیل مشکلات ویزا نمی‌توانستم به کرواسی برگردم

پایگاه خبری فوتبالی- محمدمهدی مهدی‌خانی، بازیکن ایرانی تیم فوتبال واراژدین کرواسی گفت که در صورت ورود به ایران، به دلیل مشکل ویزا نمی‌توانست به کشور کرواسی بازگردد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، محمدمهدی مهدی‌خانی، درباره شرایط فعلی خود در تیم فوتبال واراژدین کرواسی اظهار داشت: خدا را شکر وضعیتم خوب است. از زمانی که به کرواسی آمدم، پس از یک هفته بازی کردم و توانستیم دیناموزاگرب را شکست دهیم. یک بازی هم در جام حذفی داشتیم که گل زدم و پاس گل هم دادم. پس از جام حذفی یک دیدار لیگ را به دلیل سرماخوردگی از دست دادم، اما هفته گذشته برابر هایدوک 90 دقیقه بازی کردم که متأسفانه شکست خوردیم.

وی در ادامه تصریح کرد: فُرم مسابقات به گونه‌ای است که ما با هر تیمی، چهار بار بازی می‌کنیم و این دور دوم بازی‌ها بود. قرعه ما کمی سخت است،‌ اما هفته بعد با تیم‌هایی که در جدول نزدیک خودمان هستند بازی داریم. امیدوارم نتایجی بگیریم که وضعیت‌مان بهتر شود. در جام حذفی هم اگر در بازی بعدی پیروز شویم، به جمع چهار تیم برتر صعود می‌کنیم. تلاش می‌کنم روز به روز بیشتر با شرایط تیم و فوتبال کرواسی آشنا شوم. فوتبال در این کشور متفاوت با ایران است و دوست دارم پیشرفت کنم.

لژیونر فوتبال کشورمان درباره عدم حضورش در اردوی تیم امید بیان کرد: به اردوی این تیم دعوت شدم و حتی استیلی به صورت تلفنی با من صحبت کرد. اگر به ایران می‌آمدم، به دلیل مشکلات ویزا نمی‌توانستم به کرواسی برگردم و ان‌شاءالله از اردوی بعد در خدمت تیم امید خواهم بود.

مهدی‌خانی با بیان اینکه استیلی از شرایط تیم امید آگاهی کامل دارد، تصریح کرد: ما تیم خوبی داریم. این تیم نیاز به حمایت دارد. امیدوارم با تلاش کادر فنی، بازیکنان و حمایت‌هایی که از این تیم صورت می‌گیرد، در نهایت لیگ برتری شویم.

وی با بیان اینکه بازی‌های لیگ برتر ایران و اخبار مربوط به فوتبال کشور را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: به اعتقاد من سپاهان و تراکتور تیم‌های قدرتمندی هستند. پرسپولیس و استقلال هم می‌توانند خودشان را به جمع مدعیان برسانند.

4344