رئیس لالیگا: مسی چندین پله بالاتر از نیمار است

رئیس لالیگا: مسی چندین پله بالاتر از نیمار است

پایگاه خبری فوتبالی- خاویر تباس رئیس لالیگا در صحبت هایی بار دیگر به تمجید از لیونل مسی پرداخته است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، تباس که یکی از میهمانان ویژه تئاتر سیرک سولیل که لیونل مسی نقش پررنگی دربرگزاری اش دارد، بود، بار دیگر در صحبت هایی به تمجید از ستاره آرژانتینی بارسا پرداخته و اعلام کرده که مسی بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

تباس دراین باره گفته:«لئو بهترین بازین تاریخ فوتبال است. او شانزده فصل است که در اوج بازی می کند و همیشه در بالاترین سطح ممکن بوده. در هریک از ما یک شماره 10 نهفته است و شماره ده همیشه بیانگر بهترین و اوج است و مسی بهترین و اوج تاریخ فوتبال است.»

رئیس لالیگا درعین حال با تکرار کردن جملاتی که اخیرا بارها برزبان آورده گفت:« برای رقابتهای لالیگا خوب می شود که نیمار، گواردیولا و مورینیو بازگردند. هرچند که باید صادق باشیم؛ مسی چندین پله بالاتر از نیمار است.» او در عین حال با اشاره به صحبتهای اخیری که مسی در گفتگو با راک 1 برزبان آورده و گفته که درسال 2014 و درزمان اختلاف با سازمان مالیات اسپانیا در فکر ترک بارسا بوده گفت:« مسی در لالیگا ماند ولی درک می کنم که او در آن شرایط به فکر ترک اسپانیا افتاده باشد. طبیعی است که او دلخور شده بوده.» 

او در بخش پایانی صحبتهایش با اشاره به  صحبتهایی که دمبله به داور مسابقه اخیر بارسا زد و منجر به اخراجش از زمین چمن شد گفت:« من آن بازی را ندیدم. فقط اخبار مرتبط با آن را خواندم ولی اگر دمبله اسپانیایی حرف نمی زند، خب باید یاد بگیرد.»

 6363