اوون :لیورپول و سیتی درحال پیشرفت هستند و یونایتد هرروز عقبگرد دارد

اوون :لیورپول و سیتی درحال پیشرفت هستند و یونایتد هرروز عقبگرد دارد

پایگاه خبری فوتبالی- مایکل اوون ستاره سابق منچستریونایتد و لیورپول در صحبت هایی درمورد حال و روز فعلی شیاطین سرخ اظهارنظر کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، منچستریونایتد شرایط خوبی در رقابتهای این فصل لیگ برتر ندارد. آنها به تازگی در بازی اخیرشان در لیگ برتر مغلوب نیوکاسل شدند تا در هشت هفته از رقابتهای این فصل لیگ برتر از مجموع 24 امتیاز تنها به 9 امتیاز رسیده باشند.

بدین ترتیب یونایتد در حال حاضر در رده دوازدهم جدول لیگ برتر قرار گرفته و تنها 2 امتیاز تا منطقه سقوط فاصله دارد. این درحالی است که پارسال و در شرایطی مشابه بود که ژوزه مورینیو از سمت مربیگری منچستریونایتد برکنار شد و اوله گونار سولشر به عنوان سرمربی موقت این تیم برگزیده شد. اوضاع خوب یونایتد در آن دوران باعث شد تا سران باشگاه با او قراردادی دائمی به امضا برسانند ولی از آن زمان به بعد یونایتد دچار افت شد و این روزها علاوه بر انتقادات فراوانی که از عملکرد سولشر به گوش می رسد، حتی زمزمه هایی نیز مبنی بر برکناری او به گوش می رسد.

در این میان مایکل اوون ستاره سابق منچستریونایتد و لیورپول در مورد شرایط شیاطین سرخ اظهار نظر کرده و گفته:« بازیکنان یونایتد به اندازه کافی خوب نیستند. از ترکیب یازده بازیکن اصلی، فقط سه یا شاید 4ق بازیکن می بایست در این باشگاه بمانند و می توانند در یونایتد آینده داشته باشند. وقتی که حرفهای سولشر بعد از پایان بازی با نیوکاسل را شنیدم، نزدیک بود از روی صندلی بیفتم. به نظر می رسد که حتی خود او هم نمی فهمد که چه اتفاقاتی در جریان است. اگر به یک طرف نگاه کنیم، کلوپ و گواردیولا را می بینیم که در حال پرورش دادن بازیکنانشان هستند ولی در یونایتد شرایط روز به روز بدتر می شود. این ماجرا به کجا ختم خواهد شد؟»

6363