تیته: بازیکنان برزیل کمتر از حد توانشان کار کردند

تیته: بازیکنان برزیل کمتر از حد توانشان کار کردند

پایگاه خبری فوتبالی- تیم ملی برزیل در سه دیدار اخیرش موفق به کسب پیروزی نشده و آنها روز پنجشنبه هم در دیداری دوستانه مقابل سنگال به تساوی 1-1 رضایت دادند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، در پایان این بازی، تیته سرمربی سلسائو اعلام کرد که شاگردانش در این بازی با روزهای اوجشان فاصله داشتند و یادآوری کرده که تلاش می کند تا بهترین بازی را از شاگردانش بگیرد. در دقایق پایانی نیمه اول فامارا دیدهیو از روی نقطه پنالتی برای سنگال گلزنی کرد و تنها گل برزیل را فیرمینو در دقیقه 9 بازی به ثمر رسانده بود. تیم ملی برزیل در دو دیدار دوستانه قبلی اش هم به تساوی 2-2 مقابل کلمبیا رسیده بود و 0-1 مغلوب پرو شده بود و این طولانی ترین روند ناکامی برزیلی ها در کسب پیروزی از سال 2013 به بعد به حساب می آید.

درپایان دیدار دوستانه با سنگال، تیته اعلام کرد که انتقادات از تیم ملی برزیل به حق است و گفت:« عملکرد ما در این بازی پائین تر از کاری بود که واقعا می توانیم انجام دهیم. بازیکنان تیم کمتر از توانایی هایشان کار کردند. حساسیت و رقابت دراین بازی کمتر از چیزی بود که می بایست باشد. تیم ما می تواند بیش از اینها خوب باشد. این بازی، اصلا بازی خوبی نبود. ما به کسب نتایج مطلوب نیاز داریم. وقتی این اتفاق نمی افتد، انتقادات پدیدار می شوند و من هم باید به اندازه کافی بالغ باشم تا بتوانم این انتقادات را جذب کنم.» 

تیته دراین بازی دوستانه تیمش را با سیستم 2-4-4 به میدان فرستاد و نیمار در کنار فیرمینو درخط حمله قرار داشت. این بازی صدمین بازی ملی نیمار برای برزیل بود.تیته در پاسخ به سوالی درمورد عملکرد نیمار 27 ساله دراین بازی گفت:« نیمار در حال بازگشت به سبک و فرم معمولش است. ما در حال تنظیم کردن و ساختارسازی در تیم برای نیمار با سبک 2-4-4 هستیم. این همان کاری است که در تمام تیم هم در حال انجامش هستیم.»

تیم ملی برزیل روز یکشنبه در همان ورزشگاه قبلی در سنگاپور دیدار دوستانه دیگری را مقابل نیجریه برگزار خواهد کرد و شاگردان تیته تلاش خواهند کرد تا به روند ناکامی هایشان درهفته ها و ماه های اخیر پایان دهند. این درحالی است که تیم ملی نیجریه هم در 4 بازی اخیرش تنها به یک برد دست یافته.

6363