پیکه: مسی بهترین دوست من در رختکن بارساست

پیکه: مسی بهترین دوست من در رختکن بارساست

پایگاه خبری فوتبالی- جرارد پیکه یکی از میهمانان ویژه و سرشناس مراسم اهدای جوایز مردان اسکوایر درسال 2019 بود. این مراسم پنجشنبه شب در سالن تئاتر کاپیتال مادرید برگزار شد . پیکه در جریان این مراسم سخنرانی کوتاهی هم انجام داد و حرفهای جالب توجهی را برزبان آورد 

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،  پیکه درمورد مسائل مختلفی صحبت کرد، از ورودش به دنیای تنیس و برگزاری جام دیویس گرفته تا ناکامی بارسا در خرید نیمار و همچنین ارتباط خوبش با لیونل مسی در رختکن بارسا.

پیکه در صحبتهایی اعلام کرد که هیچ اختلافی با مسی ندارد و بالعکس ارتباطش با این ستاره آرژانتینی، خوب و صمیمانه است. او دراین رابطه گفت:«  لئو کاپیتان تیم است و همیشه حرفهای مدنظرش را می گوید و اخیرا هم هرچه فکر می کرد را برزبان آورده. ما از 13 سالگی همدیگر را می شناسیم و می توانم بگویم که در بین بازیکنان رختکن بارسا بهترین ارتباط را با لیونل مسی دارم. بعید می دانم که او بحثی درمورد وجود ناهماهنگی درتیم داشته باشد.»

این مدافع اسپانیایی درمورد احتمال انتقال نیمار به رئال ماردید گفت:« بیش از ترس از انتقال نیمار به رئال، بحث جدی بودن این گزینه مطرح بود. درست است که ما در رختکن دراین موردها با هم صحبت می کنیم ولی درنهایت تصمیم نهایی با نیمار است و او در نهایت در پاریس ماندگار شد. امیدوارم که اوضاع برایش به بهترین نحو ممکن پیش برود. ما ارتباط فوق العاده ای با او داریم.»

  

 

 6363