پشیمانی رومنیگه از اخراج آنچلوتی: بعد از اعلام خبر گریه کردم

پشیمانی رومنیگه از اخراج آنچلوتی: بعد از اعلام خبر گریه کردم

پایگاه خبری فوتبالی- کارل هاینس رومنیگه مدیر اجرایی باشگاه بایرن مونیخ در صحبت هایی به تمجید از کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی دنیای فوتبال پرداخته است.

به گزارش فوتبالی، در اواخر سپتامبر سال 2017 میلادی بود که مدیران باشگاه بایرن مونیخ تصمیم به برکناری کارلو آنچلوتی از سمت سرمربیگری تیمشان گرفتند و همه چیز بعد از اخراج 0-3 باواریایی ها مقابل پاری سن ژرمن در لیگ قهرمانان اروپا سرعت گرفت و همین باخت منتهی به برکناری این سرمربی ایتالیایی شد.

حالا کارل هاینس رومینیگه مدیر اجرایی بایرن در صحبتهایی با یاد آوری آن روزها گفته:« عملکرد تیم ما از ابتدای فصل در حد و اندازه های توقعاتمان نبود. بازی با پاری سن ژرمن به وضوح نشان داد که باید تصمیماتی گرفته شود. حسن صالح حمیدزیچ و من، با آنچلوتی صحبت کردیم و تصمیممان را به او اعلام کردیم.»

حالا و دو سال بعد از آن ماجرا، رومینیگه اعلام کرد که از آن تصمیم پشیمان است:« کارلو شخصیت بزرگی دارد و سرمربی بزرگی است ولی در دومین فصل حضورش در بایرن نتایج آن طور که توقع داشتیم رقم نخورد. کارلو آنچلوتی شخصیت فوق العاده آرامی دارد؛ حتی در سخت ترین لحظات هم همینطور است. ما می بایست قبل از برکناری او کمی بیشتر صبر می کردیم و فرصت می دادیم. بعد از اعلام خبر برکناری کارلو تقریبا گریه کردم. او نشان داد که انسان بزرگی است.»

6363