اسکالونی: مهم بود که باخت را با تساوی عوض کردیم

اسکالونی: مهم بود که باخت را با تساوی عوض کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل اسکالونی سرمربی جوان تیم ملی آرژانتین بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل آلمان در دیداری دوستانه به آنالیز عملکرد شاگردانش پرداخت.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی اسکالونی در صحبتهایش به عملکرد خوب بازیکنانش درنیمه دوم بازی اشاره کرد. دراینجا می توانید گزیده ای از صحبتهای او را مطالعه کنید:

*آنالیز کلی بازی: نیمه اول خوب نبود؛ مرتکب اشتباهاتی شدیم و در ضد حملات آلمانی ها به گل رسیدند. اما مهم این بود که توانستیم روند بازی را تغییر دهیم و در تیمم بازیکنانی هستند که می دانند چطور باید واکنش نشان دهند. ما می دانستیم که می توانیم اینگونه بازی کنیم. آلمانی ها از نظر فیزیکی قوی هستند. ما بازیکنانی را در زمین قرار دادیم که می توانستند اینگونه بازی کنند و اینطور شد که اوضاع برای ما خوب پیش رفت.

*آنالیز برنامه ریزی برای بازی: آلمانی ها بازیکنان سرعتی و خوبی داشتند. ما در نیمه اول مرتکب دو اشتباه شدیم و دو گل خوردیم. اما در نیمه دوم سعی کردیم تا بهتر توپ را کنترل کنیم و با صبوری بیشتری نسبت به نیمه اول کار کردیم. بازی خوبی انجام دادیم و از این مسابقه می توان درسهای مثبت زیادی گرفت.

*عملکرد خوب بازیکنان: نتیجه بازی برای من در اولویت دوم است؛ همین که نبازیم خیلی خوب است. مهم عملکرد تیم است. در نیمه دوم بازی، آرژانتین دیگری را شاهد بودیم..تیمی مصمم که می دانست چه کار باید بکند. نیمه اول بازی بد نبود ولی در نیمه دوم عملکردتیم ما خیلی بهتر شد. باید نکات مثبت بازی را جمع بندی کنیم. در نیمه دوم خیلی خوب کار کردیم. بازی خیلی سخت و پیچیده ای بود و ما در نیمه دوم بازی خوانی خوبی داشتیم. به بلوغ خوبی رسیدیم و این خیلی مهم است. در آینده قطعا بازیهای سخت دیگری پیش رو خواهیم داشت.

6363