پاسخ مثبت الگری به پیشنهاد هدایت یونایتد؛ به یک شرط!

پاسخ مثبت الگری به پیشنهاد هدایت یونایتد؛ به یک شرط!

پایگاه خبری فوتبالی- ماسیمیلیانو الگری سرمربی سابق باشگاه های میلان و یوونتوس بعد از اتمام رقابتهای فصل گذشته سری آ و جدایی اش از یووه، همچنان بیکار است.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، این روزها گمانه زنی های زیادی در مورد احتمال حضور او روی نیمکت مربیگری منچستریونایتد به گوش می رسد اما الگری برای پذیرش این پیشنهاد یک شرط دارد.شرط او هم این است که بتواند تا چند هفته دیگر روی نیمکت مربیگری یونایتد بنشیند.

اینطور به نظر می رسد که بحران حاکم بر منچستریونایتد ممکن است به زودی وارد فاز تازه ای شود. روزنامه ایتالیایی گاتزتادلوسپورت در گزارشی به این نکته اشاره کرده که ماسمیلیانو الگری حاضر به پذیرش پیشنهاد هدایت یونایتد است؛ به شرط آنکه بتواند در هفته های آتی به این سمت انتخاب شود.

الگری که در پایان فصل گذشته از یوونتوس جدا شد، همچنان بیکار است و حالا آماده است تا چالش بزرگی را پذیرفته و برای نجات یونایتد از بحرانی که درآن گرفتار شده دست به کار شود. یونایتد شروع فاجعه باری دررقابتهای این فصل لیگ برتر داشته و حالا این تیم در رده دوازدهم جدول قرار دارد و این ضعیف ترین شروع یونایتد در یک فصل در سی سال اخیر بوده است. این درحالی است که تنها شش ماه از توافق مدیران اجرایی یونایتد با اوله گونار سولشربرای تمدید قرارداد سه ساله این سرمربی نروژی می گذرد ولی اوضاع یونایتد اصلا خوب نیست و سران این باشگاه در جستجو برای یافتن جانشین مناسبی برای سولشر هستند. باخت 0-1 مقابل نیوکاسل، صعود سخت و نفس گیر در ضربات پنالتی به دور بعدی جام اتحادیه و تساوی بدون گل در لیگ اروپا مقابل آلکمار صبر مدیران یونایتد را به سر آورده.

لازم به ذکر است که یونایتدی ها درآخرین روز بازار نقل و انتقالات تابستانی بازیکنی را به خدمت نگرفتند و الکسیس سانچز و لوکاکو را هم به تیمهای دیگر واگذار کردند و برای آنها جانشینی جذب نکردند.

حالا روی کار آمدن الگری در یونایتد می تواند انگیزه مضاعفی به این تیم بدهد؛ چرا که کارنامه مربیگری الگری کارنامه موفقی است و او سابقه فتح چندین جام قهرمانی در سری آ و تورنمنتهای دیگر را با میلان و یوونتوس داشته است.

البته سران یونایتد گزینه دومی را هم مدنظر دارند تا در هر صورتی که مذاکراتشان با الگری به نتیجه نهایی نرسید، برای به خدمت گرفتن جولیان ناگلزمن، سرمربی 32ساله ردبول لایپزیک دست به کار شوند.

6363