پاسخ منفی مورینیو به لیون؛ همه درانتظار بلان هستند

پاسخ منفی مورینیو به لیون؛ همه درانتظار بلان هستند

پایگاه خبری فوتبالی- روز گذشته ژان میشل آئولاس رئیس باشگاه لیون با ژوزه مورینیو سرمربی پرتغالی دنیای فوتبال تماس گرفت تا او را برای حضور روی نیمکت مربیگری تیمش و جایگزینی سیلوینیو متقاعد کند. اما از آنجا که رویای مورینیو بازگشت به دنیای مربیگری در فوتبال انگلیس است، او به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، بدین ترتیب ژوزه مورینیو بلافاصله و بدون لحظه ای درنگ، پیشنهاد هدایت المپیک لیون و جایگزینی سیلوینیو را رد کرد تا ژان میشل آئولاس حالا به گزینه های دیگرش فکر کند. 

طبق گزارش منتشره در آر.ام.سی سپورت، مورینیو در گفتگو به اقای آئولاس به او اعلام کرده که تمایل دارد تا هرچه سریعتر در لیگ برتر انگلیس مشغول به کار شود و از آنجا که خانواده اش هم در انگلیس زندگی می کنند، مربیگری در فوتبال فرانسه در بین اولویتهای او نیست. بدین ترتیب حالا نام لوران بلان به عنوان گزینه اصلی سران لیون روی میز قرار گرفته و قرار بر این است که روز پنجشنبه مذاکراتی با سرمربی سابق تیم ملی فرانسه در این رابطه صورت پذیرد.

آر.ام.سی در گزارشی به این نکته اشاره کرده که عصر روز پنجشنبه جلسه ای میان لوران بلان و آئولاس برگزار خواهد شد. لوران بلان حالا گزینه اصلی برای جانشینی سیلوینیو در المپیک لیون خواهد بود. این جلسه در شهر پاریس انجام خواهد شد.

6363