پتر چک و پیوستن به یک تیم هاکی روی یخ

پتر چک و پیوستن به یک تیم هاکی روی یخ

پایگاه خبری فوتبالی- پتر چک دروازه بان باتجربه دنیای فوتبال که فصل گذشته برای همیشه از فوتبال خداحافظی کرد، علاقه زیادی دارد تا همچنان با دنیای ورزش مرتبط باشد. این دروازه بان اهل جمهوری چک که حالا به عنوان مشاور تکنیکی با باشگاه چلسی به همکاری می پردازد، حالا فعالیت ورزشی تازه ای را آغاز کرده است.

به گزارش فوتبالی، چک به باشگاه گیلفورد فونیکس ، یک باشگاه نیمه حرفه ای در دنیای هاکی روی یخ پیوسته است و امروز اعلام شد که او تا پایان فصل برای این تیم به میدان خواهد رفت.

بدین ترتیب پتر چک به یکی از ورزشهای موردعلاقه اش خواهد پرداخت و علاوه بر آنکه در کمپ های تمرینی چلسی فوتبال را دنبال می کند، در هاکی روی یخ هم به فعالیت مشغول خواهد بود. بعد از اعلام این خبر پتر چک گفتگوی رسمی کوتاهی را انجام داد و گفت:« بعد از 20 سال حضور در فوتبال حرفه ای، حالا بازی کردن در رشته هاکی روی یخ که یکی از رشته های موردعلاقه من است و از کودکی به آن می پرداختم، برایم تجربه فوق العاده ای خواهد بود.»

پترچک روز یکشنبه اولین بازی اش را برای باشگاه فونیکس انجام خواهد داد. البته انتقال او به این باشگاه، یک اقدام سمبولیک نیست و او واقعا آماده است تا خودش را در دنیای هاکی روی یخ محک بزند:« امیدوارم بتوانم به این تیم جوان کمک کنم تا به اهدافشان دراین فصل برسند و بتوانند در بیشترین بازیهای ممکن به پیروزی برسند. هرزمان که فرصت بازی کردن برایم فراهم باشد در خدمت سرمربی تیم خواهم بود.» از سوی دیگر اندی همینگز مربی باشگاه فونیکس هم دراین باره گفته:« جذب پتر افتخار بزرگی برای فونیکس است. او انسانی فوق العاده است که به شدت تمرین می کند و بی صبرانه منتظر تماشای اولین بازی او در هاکی روی یخ هستم.»

6363