نیمار: همه می دانستند که تابستان می خواستم بروم ولی الان خوشحالم

نیمار: همه می دانستند که تابستان می خواستم بروم ولی الان خوشحالم

پایگاه خبری فوتبالی- نیمار ستاره برزیلی باشگاه پاری سن ژرمن روز چهارشنبه در مراسم بزرگداشتی که کنفدراسیون فوتبال برزیل برایش تدارک دیده بود حضور یافت. این مراسم در آستانه دیدار تیم ملی برزیل مقابل سنگال که صدمین بازی ملی نیمار برای سلسائو خواهد بود، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، به همین بهانه نیمار صحبتهای جذابی را برزبان آورد که در اینجا می توانید خلاصه آن را مطالعه کنید:

*انجام 100 بازی برای تیم ملی برزیل: در این 100 بازی، بارها ناامید شدیم . باختیم و اشتباهات زیادی را مرتکب شدیم ولی اگر یک جنگجو باشی، بعد از همه اینها، می توانی بر اشتباهاتت غلبه کنی. من خیلی خوشحالم که به این جایگاه رسیدم. حتی در بهترین رویاهایم هم تصور نمی کردم که این اتفاق رخ دهد.

*نقش درتیم ملی برزیل: من در طول ده سال درتیم ملی بوده ام. همیشه یکی از مهمترین نامها بودم. همیشه در تیم ملی خیلی خوب از پس نقشم برآمده ام.  زمانی که یک بازیکن به این سطح می رسد، طبیعی است که با او رفتار متفاوتی بشود. در بارسلونا، رفتار متفاوتی با مسی می شود. به این خاطر که او زیباترین بازیکن تیم است؟ نه..به خاطر همه کارهایی که انجام می دهد.او بخشی از فوتبال بارساست

*مشکل مصدومیتها: من در دو سال اخیر بیش از سه ماه در حال درمان مصدومیتهایم بودم. این در مسیر فوتبالی هر بازیکنی رخ می دهد ولی اگر همه بازیها و آمارها را آنالیز کنید، می بینید که من هرگز از فوتبال بازی کردن دست نکشیده ام. متاسفانه در زندگی یک فوتبالیست، این اتفاقات ممکن است رخ دهد.  باید ذهنیت خوبی داشته باشید و آماده باشید تا شرایط را بهبود ببخشید. من دراین فصل به دنبال این هستم. تا خوب باشم و امیدوارم که هیچ اتفاق بدی برایم رخ ندهد. در پایان فصل می توانید مطمئن باشید که من در بین بهترنی ها خواهم بود

*خوشحالی از حضور درتیم ملی برزیل و پاری سن ژرمن: همه می دانستند که تابستان می خواستم بروم ولی اللان من در تیم ملی خوشحالم و در تیم باشگاهی ام هم همینطور. شادی و خوشی ام تنها در تیم ملی نیست. فصل برای من خیلی خوب شروع شد. از تیم باشگاهی ام با چنگ و دندان دفاع خواهم کرد و تمام توانم را به کار خواهم گرفت تا بتوانیم به افتخارات بزرگی برسیم. تنها به شرطی می توانم در تیم ملی باشم که بتوانم در تیم باشگاهی ام عملکرد خوبی را به نمایش بگذارم.

6363