مولر از آینده مبهمش در بایرن مونیخ می‌گوید

مولر از آینده مبهمش در بایرن مونیخ می‌گوید

پایگاه خبری فوتبالی – توماس مولر گفته که اگر در هفته‌های آینده به او بازی نرسد، آینده‌اش در بایرن مونیخ را بررسی خواهد کرد.

این ملی‌پوش آلمانی از 10سالگی در بایرن بوده است. او که حالا 30 سال دارد، نمی‌تواند جایی در ترکیب ثابت تیم نیکو کواچ پیدا کند و باشگاه‌هایی مانند منچستر یونایتد و اینتر هم در گذشته به دنبال جذبش بوده‌اند. او به این ترتیب شاید در ژانویه از بایرن برود.

کواچ گفته بود که مولر در برنامه‌های او نقش ذخیره را دارد. بایرن در تابستان با جذب فیلیپه کوتینیو تقویت شده است و به این ترتیب رقابت برای مولر سخت‌تر شده. او می‌گوید: «زمانی که حرف کواچ را شنیدم البته که غافلگیر شدم. اما من به این مسائل حساس نیستم. من با مربی صحبت داشته‌ام و همه چیز خوب پیش رفته است.

البته که بازیکنان جدید باعث شده‌اند که در پست تخصصی‌ام رقابت افزایش پیدا کند، اما تنها مشکل این نیست. مساله تنها این نیست. مربی باید پیش از هر بازی تصمیمات دشواری بگیرد. اما در پنج بازی گذشته، روندی برقرار بوده که من را خوشحال نمی‌کند. اگر کادر فنی من را به عنوان ذخیره در نظر دارد، باید درباره اوضاعم فکر کنم. من آن‌قدر جاه‌طلب هستم که به این فکر باشم.»

8444