ایران – کامبوج با حال و هوای متفاوت سکوها

ایران – کامبوج با حال و هوای متفاوت سکوها

پایگاه خبری فوتبالی – مهمترین نکته بازی فردای تیم ملی، در بیرون از زمین ورزشگاه آزادی رقم می‌خورد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان مارک ویلوتس در شرایطی میزبان کامبوج هستند که با پیگیریهای داخلی و خارجی، در نهایت بانوان طرفدار تیم ملی امکان حضور در ورزشگاه را پیدا کردند و قرار است حدود 4 هزار بانو، بازی تیم ملی را از نزدیک ببینند. اتفاقی که باعث شده رسانه‌های معتبر جهانی نماینده‌هایشان را به ورزشگاه بفرستند تا پنجشنبه ویژه ورزشگاه آزادی را از نزدیک رصد کنند.

آشنایی با حریف تیم ملی: تیم 169 رده بندی فیفا فقط یک موفقیت قابل توجه داشته و آن کسب مقام چهارم در جام ملتهای سال 1972 است. در آن سال، تیم ملی ایران قهرمان آسیا شد و در مرحله نیمه نهایی موفق شد کامبوج- که آن زمان نام دیگری داشت – را با نتیجه 1-2 شکست دهد.

درباره کامبوج بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که این تیم کارش را از مرحله اول انتخابی جام جهانی شروع کرده و موفق شد در دور قبلی، پاکستان را در دو بازی رفت و برگشت شکست دهد تا به مرحله دوم برسد.

چهره ویژه این تیم کسی نیست جز کیسوکه هوندا. مربی و مدیر تیم کامبوج، یک ژاپنی کاملا سرشناس است که سابقه بازی در تیم بزرگی مثل میلان را داشته و بین سالهای 2008 تا 2018 عضو تیم ملی کشورش بود. هوندای 33 ساله قطعا سوژه مهمی برای عکاسان بازی فردا محسوب می شود.

نتیجه قبلی: تیم ملی  در بازی قبلی خود با 2 گل هنگ‌کنگ را شکست داد و کامبوج هم با یک گل از بحرین شکست خورد.

وضعیت در جدول: در گروه سوم مرحله دوم انتخابی جام جهانی، ایران با 3 امتیاز از یک بازی در رده دوم و پشت سر بحرین 4 امتیازی قرار دارد و کامبوج که از دو بازی قبلی‌اش یک امتیاز دارد، در رده چهارم قرار گرفته.

تیم ملی ایران – تیم ملی کامبوج

پنجشنبه 18 مهر 1398- ساعت 17:00

ورزشگاه آزادی

داور: پرنجال بنرجی از هند

7655