درگیری لفظی عجیب همسران دو ستاره انگلیس؛ چه کسی اخبار همسر رونی را لو داد؟!

درگیری لفظی عجیب همسران دو ستاره انگلیس؛ چه کسی اخبار همسر رونی را لو داد؟!

سایت رسمی فوتبالی – در حالی که بازیهای ملی باعث شده تا لیگ های داخلی متوقف شوند، در فوتبال انگلیس یک حاشیه عجیب توجه رسانه ها را جلب کرده است : درگیری میان همسران وین رونی و جیمی واردی در شبکه های اجتماعی.

به گزارش فوتبالی، جنگ زمانی آغاز شد که کالین رونی همسر بازیکن اسبق منچستریونایتد و بازیکن فعلی دی سی یونایتد در صفحه توئیتر خود بیانیه ای منتشر کرد و مدعی شد که یک نفر اطلاعات صفحه شخصی و خصوصی خود در اینستاگرام را می رباید و در اختیار نشریه سان قرار می دهد. همسر رونی در توئیتی نوشته است:" بار سنگینی در زندگی من در سالهای اخیر وجود داشت و بالاخره توانستم از پس برداشتن آن بر بیایم."

کالین رونی در بیانیه ای نوشته است:"در چند سال اخیر، یکی از افراد مورد اعتمادم که صفحه شخصی من را در اینستاگرام دنبال کرده بود به صورت مداوم اطلاعات خصوصی من را در اختیار نشریه سان قرار می داد. اطلاعات زیادی در مورد من، دوستانم و خانواده ام بدون اطلاع من در اختیار آنها قرار می گرفت. پس از مدتها تلاش برای پیدا کردن فرد مذکور، به دلایل مختلف به یک نفر مشکوک شدم.  برای این که حرفم را ثابت کنم، فکری به ذهنم رسید. همه به جز یک نفر را از دیدن استوری های صفحه اینستاگرام خودم بلاک کردم. (شاید آنهایی که صفحه شخصی من را دنبال می کنند از این که مدتی استوری نگذاشته ام، تعجب کرده باشند). در پنج ماه اخیر استوری هایی با اخبار کذب از خودم منتشر می کردم تا ببینم که آیا نشریه سان آنها را منتشر می کند یا نه. راستش را بخواهید دقیقا همین اتفاق افتاد. داستانی در مورد انتخاب جنسیت فرزندم در مکزیک، داستانی در مورد بازگشتم به تلویزیون و داستان اخیر در مورد مشکلات درون خانه ام. سخت بود که خودم را کنترل کنم و در این باره نظری ندهم، به خصوص زمانی که این ماجراها منتشر شدند. حالا فهمیدم که کدام شخص این اخبار را درز می دهد. من از تمامی استوری های اصلی اسکرین شات گرفتم و آنها را ذخیره کردم تا ثابت کنم که فقط یک نفر آنها را مشاهده کرده است. َآن فرد جز کسی نبود به جز ... ربکا واردی (همسر مهاجم لسترسیتی)."

ربکا همسر جیمی واردی خیلی سریع به دوستش واکنش نشان داد. همسر بازیکن لستر سیتی نیز در اینستاگرام بیانیه ای منتشر کرد و پاسخ کالین را داد:"همان طور که تلفنی به تو گفتم، ترجیح  می دادم که اگر چنین نظری داری شخصا به خودم بگویی. هرگز در مورد اشخاص دیگر با خبرنگاران   صحبت نکردم و این را می توانی از همه خبرنگارانی که با من در این سالها در تماس بوده اند بپرسی. اگر فکر می کنی که این اتفاق رخ داده، می توانستی به خودم بگویی و من می توانستم رمزم را عوض کنم تا مشخص شود که آیا کسی رمز من را دزدیده است یا نه. در سالهای اخیر افراد مختلفی به صفحه اینستاگرام من دسترسی داشته اند و در همین هفته متوجه شدم که برخی از افرادی را دنبال می کنم که آنها را نمی شناس. من نیازی به پول ندارم پس چه سودی می بردم که بخواهم اخبار شخصی تو را بفروشم؟ کالین تو را خیلی دوست داشتم و از این کار تو خیلی ناراحت شدم، به خصوص حالا که من برادر هستم. از این که حتی مجبور به تکذیب این ماجرا شده ام، به شد ناراحت هستم. تو باید همان اولین باری که این اتفاق رخ داده بود، با من تماس می گرفتی."

در حقیقت همسر واردی ادعا می کند که لو رفتن اخبار همسر رونی توسط افرادی انجام شده که رمز صفحه اینستاگرام او را ربوده اند.