بوبان: پیولی گزینه اصلی میلان بود

بوبان: پیولی گزینه اصلی میلان بود

پایگاه خبری فوتبالی – زوانیمیر بوبان گفته که میلان مربی بزرگی را انتخاب کرده است. او گفته استفانو پیولی اولین گزینه باشگاه برای جانشینی مارکو جیامپائولو بود.

بوبان به دلیل این که باعث جذب پیولی شد با انتقادات گسترده‌ هواداران روبرو بوده است، اما گفته که این مربی سابق اینتر می‌تواند میلان را احیا کند. او در نشست خبری معرفی پیولی گفت: «این خوش‌آیند نیست که برای تغییر مربی به نشست خبری بیاییم. این شکستی برای همه ماست. اما ما باید با گزینه‌ای که به نظرمان برای میلان مناسب است به کار ادامه دهیم. این همان کاری است که در تابستان انجام دادیم.

من برای استفانو پیولی آرزوی موفقیت می‌کنم. او مربی بزرگی است که در برهه دشواری به تیم ما می‌آید. ما بابت این اوضاع شرمنده‌ایم، اما فوتبال همین است. من درباره اسپالتی صحبت نمی‌کنم. او مربی خیلی خوبی است. اما گزینه اصلی ما استفانو پیولی بود.

طبیعی بود که مربیان زیادی که بیکار هستند در لیست ما باشند، اما تمرکز ما روی پیولی بود. او باشگاه و فوتبال ایتالیا را می‌شناسد. ما بهترین تیم دنیا نیستیم، اما تیمی که تاکنون نشان داده‌ایم هم نیستیم. ما مطمئنیم که با پیولی می‌توانیم بهتر عمل کنیم، بهتر از آن‌چه تاکنون دیده‌ایم.»

8444