مسی: دوست داشتم رونالدو در رئال مادرید بماند

مسی: دوست داشتم رونالدو در رئال مادرید بماند

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، تایید کرد که دوست داشته کریستیانو رونالدو به حضور خود در رئال مادرید ادامه داده و از این تیم جدا نشود. 

به گزارش فوتبالی، این دو بازیکن در طول یک دهه گذشته در کنار هم رکوردهای جدیدی را در فوتبال به ثبت رساندند و گل های بسیاری را به ثمر رسانده و جوایز فردی را یکی پس از دیگری از آن خود کردند. این رقابت با حضور هر دوی آنها در فوتبال اسپانیا بسیار جذاب تر شده بود اما در سال 2018 رونالدو تصمیم گرفت که از لالیگا جدا شده و به یوونتوس بپیوندد. مسی از تصمیم رقیب خود ابراز ناراحتی کرده و مدعی شد که حضور بازیکن تیم ملی پرتغال جذابیت بیشتری به این بازی ها اضافه می کرد. او در گفتگو با RAC1 در این باره اظهار داشت: " من دوست داشتم رونالدو به حضور خود در رئال مادرید ادامه دهد. رئال مادرید همچنان تیم قدرتمندی است چون بازیکنان بسیار خوبی دارد اما پیش از این نیز گفته بودم که آنها فقدان حضور رونالدو را حس خواهند کرد چرا که او ارزش بسیار زیادی در این تیم داشت. اما بازیکنان قدرتمند زیادی در رئال مادرید حضور دارند که به آنها اجازه می دهد در تمامی رقابت ها مدعی قهرمانی باشند و تاریخ بسیار با ارزشی نیز در این زمینه دارند. "

مسی همچنان درباره شرایط سخت شکست برابر لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته گفت: " شکست برابر لیورپول اشتباه ما بود. این اتفاق پس از دیدار برابر رم رخ داد. ما از نظر ذهنی مشکل داشتیم و شکست برابر رم مدام جلوی چشم های ما بود. مدام بدتر و بدتر شدیم و این مربوط به سرمربی نبود. باشگاه تصمیم گرفت که او به کار خود ادامه دهد و من فکر می کنم همه از این تصمیم خوشحال شدند چون ما از او حمایت می کنیم و دوستش داریم. این اتفاق درباره لوییس انریکه و مربیانی که قبل از او حضور داشتند نیز صدق می کند. "

1070