مسی: پنج ماه است که با مدیر بارسلونا صحبت نکرده‌ام؛ نیامدن نیمار اشتباه بود

مسی: پنج ماه است که با مدیر بارسلونا صحبت نکرده‌ام؛ نیامدن نیمار اشتباه بود

سایت رسمی فوتبالی - لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا در مصاحبه با رادیو راک1 در مورد مسائل مختلفی صحبت کرد. یکی از بخش های مهم مصاحبه مربوط به رابطه اش با جوزپ ماریا بارتومئو، مدیر بارسلونا بود.

به گزارش فوتبالی، مسی در این مصاحبه توضیح داد که اختلافی با مدیر بارسلونا ندارد. وی بیان کرد:" هیچ مشکلی با مدیر باشگاه ندارم. با هم جلسه ای نداشتیم اما وقتی که نیاز باشد صحبت کنیم، مشکلی نداریم. آخرین باری که با هم صحبت کردیم بعد از حذف مقابل لیورپول بود."

لئو در ادامه در این باره که گفته می شود از او در مورد خرید بازیکنانی نظیر گریزمان و نیمار مشورت گرفته شده هم صحبت کرد:" این طور نبود که با ما به صورت مستقیم از ما دستور گرفته شود اما زمانی که بحث خرید گریزمان یا نیمار مطرح شد، از ما پرسیدند که آیا برای تیم خوب است یا نه. ما نظرات خود را دادیم هر چند که تصمیم نهایی در این باره با ما نبود و مدیران باشگاه خودشان تصمیم می گرفتند."

شماره 10 بارسلونا در این مصاحبه در مورد جرارد پیکه هم صحبت کرد:" شخصیت بسیار خاص و بسیار باهوشی دارد. او بدون آن که نگران بازتاب حرفهایش باشد، چیزی که درون دلش است را می گوید و خیلی صادقانه حرف می زند. شخصیتی خوشحال و سرگرم کننده را دارد. او سالها در این تیم بوده است و می داند که باید چگونه حرف بزند. البته مهمترین بخش این است که همه در یک جهت حرکت می کنیم."

مسی در مورد این که شایعه شده بود او با خرید گریزمان مخالف و با خرید نیمار موافق بوده است هم صحبت کرد:"دروغ است که می گویند با خرید گریزمان مخالف بودم. همیشه گفته ام که یکی از بهترین هاست و هرگز مشکلی با او نداشتم. دوست داشتم نیمار هم بیاید چرا که یکی از بهترین هاست. بازیکن متفاوتی است که تفاوت ایجاد می کند. حضورش در تیم شانس های ما را بیشتر می کرد. درک می کنم که برخی از هواداران با خریدنش مخالف باشند. من در جریان مذاکرات نبودم. البته برخی فکر می کنند که من خریدها را انجام می دهم و مربیان را اخراج می کنم. من در مذاکرات نبودم. با نیمار صحبت کردم و فکر می کردم که می آید اما فقط از حرف های او خبر دارم و اطلاعی ندارم که بقیه چه گفته اند.  با مرور زمان مشخص می شود که نیامدن نیمار اشتباه بوده است یا نه. باید از خودش بپرسید. من که فکر می کنم اشتباه بوده است."