زلاتان ابراهیموویچ از مجسمه خودش در سوئد رونمایی کرد

زلاتان ابراهیموویچ از مجسمه خودش در سوئد رونمایی کرد

پایگاه خبری فوتبالی - زلاتان ابراهیموویچ روز سه شنبه در شهر مالموی سوئد از مجسمه خودش که ساخته شده و در شهر محل تولدش قرار داده شده، رونمایی کرد. 

به گزارش فوتبالی، ستاره لس آنجلس گلکسی از مجسمه برنزی خود که نزدیک ورزشگاه شهر مالمو، جایی که در سال 1999 فوتبالش را در آن آغاز کرد، رونمایی کرده است. این بازیکن 38 ساله پس از این اتفتاق با انتشار عکسی در صفحه رسمی توییتر خود که در کنار این مجسمه قرار دارد و بسیاری از هواداران نیز در آن دیده می شوند، نوشت: " ما زوئد هستیم!!! "

این مجسمه برنزی حدود 9 پا ارتفاع دارد و نزدیک به 500 کیلو وزن آن است. وظیفه ساخت آن را فدراسیون فوتبال سوئد بر عهده داشته تا به نوعی جایگاه بهترین گلزن تاریخ خود را گرامی بدارد. زلاتان در این مجسمه با استایل همیشگی خود و دست های باز بدون پیراهن در حال خوشحالی دیده می شود هرچند تتوهای معروف او روی این مجسمه کنده کاری نشده است. او پیش از این در سال 2016 و زمانی که در منچستریونایتد بازی می کرد به ساختن این مجسمه اشاره کرده و گفته بود: " وقتی به نیویورک می روید مجسمه آزادی را دارید و وقتی به سوئد می آیید مجسمه زلاتان را دارید. "

1070