مسی: می ترسیدم که نیمار اگر به بارسا نیاید، به رئال برود

مسی: می ترسیدم که نیمار اگر به بارسا نیاید، به رئال برود

پایگاه خبری فوتبالی- لیونل مسی ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا در گفتگو با برنامه «ال مون آ راک 1» صحبتهای جالبی را برزبان آورده است. نسخه کامل این گفتگو روز چهارشنبه منتشر خواهد شد ولی گزیده ای ازاین گفتگو منتشر شده که خواندنش خالی از لطف نیست.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،مسی درمورد تابستان مبهمی که نیمار پشت سرگذاشته نظرش را ابراز کرد و گفت:« راستش در آن بازه زمانی و به ویژه در شرایط این چنینی بازار، با خودم فکر می کردم که اگر نیمار به بارسا نیاید، به رئال مادرید خواهد رفت. چون فکر می کردم که او انگیزه های فراوانی برای ترک پاری سن ژرمن دارد. نیمار این را نشان داده بود و انگیزه های زیادی برای اعمال یک تغییر داشت و می خواست پاریس را ترک کند. من فکر می کردم که فلورنتینو پرز و رئال برای مال خود کردن نیمار کارهای بیشتری انجام خواهند داد.»

مسی درمورد اخراج عثمان دمبله دربازی اخیر بارسا گفت:« خیلی بعید است که دمبله عبارت "تو خیلی بد هستی" را به داور گفته باشد. چون برای او جمله بندی سخت است و نمی تواند واضح صحبت کند. من می خواستم این را به داور بگویم. بعد ازحرفهایی که در گفتگوی خبری مطرح کردم، سرمربی تیم هم از من حمایت کرد ولی راستش همه ما حسابی تعجب کردیم که داور فهمیده که دمبله چه گفته.چون واقعا هنوز برای دمبله سخت است که بخواهد واضح و شفاف اسپانیایی حرف بزند . پس ماجرا جور دیگری بود.»

  6363