ترشتگن: تلاش می کنم دروازه بان شماره یک آلمان شوم

ترشتگن: تلاش می کنم دروازه بان شماره یک آلمان شوم

پایگاه خبری فوتبالی- مارک آندره ترشتگن دروازه بان آلمانی بارسلونا در صحبت هایی اعلام کرد که ارتباط حرفه ای و خوبی با مانوئل نویر دیگر دروازه بان حاضر در اردوی ژرمنها دارد.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی،این درحالی است که در هفته ها وماه های اخیر نویر و ترشتگن بحثهای زیادی با یکدیگر داشتند و طعنه های متعددی برسر حضور در درون دروازه تیم ملی آلمان به یکدیگر می زدند. نویر دروازه بان باتجربه بایرن در طول سالهای اخیر همواره انتخاب اول یواخیم لوبوده و ترشتگن دروازه بان دوم ژرمنها بوده واین درحالی است که عملکرد ترشتگن در ترکیب بارسا در سالهای اخیر همواره فوق العاده بوده و خیلی ها معتقد بودند که او در طول این مدت باید دروازه بان اصلی تیم لو انتخاب می شده.

حالا وطبق گفته سرمربی تیم ملی آلمان، ترشتگن دربازی دوستانه پیش روی این تیم مقابل آرژانتین که روز 4شنبه در دورتموند برگزار خواهد شد این فرصت را خواهد یافت که در ترکیب اصلی ژرمنها به میدان برود. مارک آندره ترشتگن در کنفرانس خبری قبل از این بازی حضور یافت و درمورد شرایطش در تیم ملی آلمان صحبت کرد:« این یک فرصت است که برای همه رخ می دهد و برای من هم فراهم شده است. فوتبال ورزشی رقابتی است. همه می خواهند بازی کنند و این مورد برای هرپستی پیش می آید و فقط درمورد دروازه بانان مطرح نیست. هیچ جر وبحث و کشمکشی در میان نیست. ما الان باید حرف بزنیم. من و نویر هرروز با هم حرف می زنیم و ارتباط حرفه ای و خوبی با هم داریم. او یک برتری دارد. من باید به بهترین نحو ممکن تلاش کنم تا خودم را ثابت کنم .»

ترشتگن ادامه داد:« سرمربی تصمیم نهایی را می گیرد و درنتیجه این بستگی به من دارد و باید بتوانم هم در عرصه باشگاهی و هم در تیم ملی عملکرد خوبی داشته باشم. من تمام تلاشم را به کار می گیرم تا دروازه بان شماره یک آلمان شوم. این هدف شخصی من است ولی بستگی به هیچ فرد دیگری ندارد. هدف اصلی و کلی من پشت سرگذاشتن رقابتهای یورو2020 با موفقیت برای تیم ملی آلمان است.»

ترشتگن درمورد رویارویی با آرژآنتین بدون مسی گفت:« اگر می شد که با مسی روبرو می شدیم که عالی بود ولی شاید بد هم نباشد که با او مواجه نشویم.»

ورزشگاه سینگال ایدونا پارک دورتموند میزبان دیدار دوستانه دو تیم آرژآنتین و آلمان خواهد بود

6363