تمجید اکیپ از آنسو فاتی: او یکی از ستاره های آینده فوتبال است

تمجید اکیپ از آنسو فاتی: او یکی از ستاره های آینده فوتبال است

پایگاه خبری فوتبالی- عملکرد درخشان آنسو فاتی در ترکیب تیم بارسلونا از دید کارشناسان دنیای فوتبال پنهان نمانده است. این درحالی است که در هفته ها وماه های اخیر و با بازیهای قابل قبول فاتی جوان در ترکیب بارسا، رسانه های اسپانیایی حسابی از او تمجید کرده اند. اما حالا نوبت به رسانه های بین المللی رسیده که از این بازیکن 16 ساله تمجید کنند.

به گزارش پایگاه خبری فوتبالی، روزنامه اکیپ چاپ فرانسه در گزارشی به بلوغی که در فوتبال فاتی 16 ساله نهفته است اشاره کرده و نام او را در لیست شش بازیکن آینده دار دنیای فوتبال قرار داده. در این لیست نام بازیکنانی مثل جوئلسون فرناندز (اسپورتینگ لیسبون)، سباستیانو اسپوسیتو (اینترمیلان)، کراموکو دمبله (سلتیک گلاسکو) ، محمد ایهاتارن (آیندهوون) و کریم ادیمی (ردبول سالزبورگ) نیز دیده می شوند.

روزنامه اکیپ در گزارش خود به شروع حیرت آور آنسو فاتی در بازی با سویا در نوکمپ اشاره کرده و درعین حال تمجیدهای مسی از فاتی را نیز بازتاب داده. دربخش دیگری از این گزارش هم اطلاعاتی درمورد کشف مهارتهای فوتبالی فاتی، روند رشد و پرورش او و آینده روشنی که در انتظار او متصور شده اند  منتشر شده و اشاره ای هم به کیفیت فوتبالی او شده است.

در همین مقاله نقل قولهایی هم از بازیکنان سابق بارسلونا مثل لوبو کاراسکو بازتاب یافته. او درصحبتهایی گفته:« فاکتور روانی یا ذهنی 30 یا 40 درصد از مسیر موفقیت را تشکیل می دهد. گر اینطور نبود، او نمی توانست با غولهایی که در بارسلونا وجود دارند نبرد کند.آنسو علاوه بر مهارتهایی که دارد، با وجود سن و سال کمش به بلوغ چشمگیری رسیده. زمانی که او توپ را می گیرد، به آرامی آن را به حرکت درمی آورد. دقیقا مثل امباپه زمانی که کارش را در موناکو آغاز کرده بود.»

6363