پیگیری تمرینات سپاهان در غیاب ۱۰ بازیکن !

پیگیری تمرینات سپاهان در غیاب ۱۰ بازیکن !

پایگاه خبری فوتبالی- امیر قلعه نویی در شرایطی تیمش رازیر نظر گرفته که با غیبت شمار زیادی از بازیکنانش مواجه شده است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تمرینات سپاهان پس از دو روز استراحت، از عصر روز دوشنبه دوباره از سر گرفته شد ولی امیرقلعه نویی علیرغم اینکه مسلمان رفته رفته به سایر نفرات اضافه شده، با غیبت ١٠ بازیکن تیمش روبرو است و همین موضوع کار را برای کادر فنی جهت پیاده کردن تفکرات تاکتیکی دشوار کرده است.

پیام نیازمند، مرتضی منصوری، امید نورافکن و محمد محبی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی بزرگسالان در کنار تیم نیستند و علی کی‌خسروی هم به دلیل حضور در اردوی تیم ملی امید. ضمن اینکه امیرحسین نیک‌پور و یاسین سلمانی به دلیل حضور در اردوی تیم ملی جوانان، اصفهان را ترک کرده اند و در نهایت محمد ایران‌پوریان، علیرضا نقی‌زاده و شایان مصلح هم به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم نیستند تا سپاهان این روزها با ١٠ غائب به کارش ادامه دهد.

گفتنی است با توجه به اضافه شدن امید نورافکن به تیم ملی بزرگسالان، حالا طلایی پوشان بیشتر از سه بازیکن در اردوی تیم ملی دارند و دیدار آنها برابر پیکان در مرحله یک هشتم جام حذفی به تعویق خواهد افتاد؛ طبق برنامه قرار بود این مسابقه روز ٢۵ مهرماه یعنی بلافاصله پس از پایان بازی های ملی برگزار شود. 

4344