پوگبا: هازارد 4، 5 کیلو اضافه وزن دارد

پوگبا: هازارد 4، 5 کیلو اضافه وزن دارد

پایگاه خبری فوتبالی- از زمان انتقال ادن هازارد به باشگاه رئال مادرید صحبتهای زیادی در مورد شرایط فیزیکی او و اضافه وزنش به گوش می رسد و این ماجرا حسابی سوژه رسانه ها بوده است.

به گزارش فوتبالی، هازارد در بازی اخیر تیمش مقابل گرانادا توانست اولین گل رسمی اش با پیراهن کهکشانی ها را به ثمر برساند و برای تیم مادریدی به گل رسید.

حالا متیاس پوگبا، برادر پل پوگبا دربرنامه دیشب ال چیرینگیتو د خوگونس در مورد ادن هازارد اظهارنظر کرده است. متیاس پوگبا که در تیم مانچگو سیوداد رئال اسپانیا بازی می کند، در مورد این ستاره بلژیکی گفته:« هازارد 4 یا 5 کیلو اضافه وزن دارد و در دوران حضورش در چلسی شرایط فیزیکی به مراتب بهتری نسبت به شرایط فعلی اش در رئال مادرید داشت. اودر چلسی ستون مهره های تیمش بود.»

البته این صحبتها و انتقادات نسبت به اضافه وزن هازارد حرفهای تازه ای نیست. این ستاره بلژیکی در بازار نقل و انتقالات تابستانی با قراردادی 100 میلیون یورویی از چلسی به رئال مادرید منتقل شد و از همان زمان حضورش در اردوی پیش فصل رئالی ها کاملا مشخص بود که از شرایط ایده آل و آرمانی اش فاصله دارد. حتی در طول ماه های اخیر بارها دیده شده که او در جلسات وارم آپ رئال به نفس نفس می افتد و چند بار هم در رختکن رئال در حال خوردن همبرگر دیده شده و همین باعث شده تا تردیدهایی درمورد عملکرد هازارد مطرح شود و خیلی ها حالا تردید دارند که آیا اوشرایط بازی کردن در رئال را داراست یا خیر. البته هازارد با گلی که در بازی اخیر تیمش مقابل گرانادا به ثمر رساند پاسخگوی بسیاری از این انتقادات شد.

درپایان این بازی هازارد در گفتگو با خبرنگاران گفت:« همه انتظار دارند که من در هر بازی سه گل بزنم ولی باید کمی به من زمان بدهید.» او هنوز در حال تطبیق یافتن با شرایط رئال مادرید است و در جستجوی فضای خالی اش در این تیم است.

6363