گزارش تمرین امیدها بدون حضور کاپیتان/ صحبت‌های شاهرودی با قائدی و حضور گلزن اسبق استقلال

گزارش تمرین امیدها بدون حضور کاپیتان/ صحبت‌های شاهرودی با قائدی و حضور گلزن اسبق استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- تمرین تیم امید ایران در حضور مهاجم سال‌های دور استقلال تهران برگزار شد. 

به گزارش فوتبالی، تمرینات تیم امید ایران عصر امروز در زمین پژوهشگاه نفت و با حضور 34 بازیکن پیگیری شد.

* بازیکنان تیم المپیک کشورمان در ابتدا زیر نظر استیلی، شاهرودی و امامی‌فر به گرم کردن و کار با توپ پرداختند.

* پس از انجام آیتم گرم کردن بازیکنان برای لحظاتی کنار زمین آمدند تا با نوشیدن آب نفسی تازه کنند و بعد از آن دوباره به زمین بازگشتند. در این هنگام رضا شاهرودی و مهدی قائدی به صورت اختصاصی با هم صحبت کردند و مربی تیم امید ایران نکاتی را به مهاجم جوان استقلال یادآور شد.

* سپس شاهرودی در جمع کلیه بازیکنان صحبت‌هایی را برای آنان انجام داد. پس از صحبت‌های شاهرودی تعدادی از بازیکنان با پوشیدن کاور به دو تیم زرد و آبی تقسیم شدند و با انجام بازی در یک نیمه زمین و با دروازه‌های کوچک به مرور دستورات و برنامه‌های کادر فنی پرداختند و تعداد دیگری از بازیکنان نیز به نرم دوی در یک نیمه دیگر زمین مشغول شدند.

* این بخش از تمرینات با جابجا شدن بازیکنان ادامه پیدا کرد و شاهرودی و امامی‌فر روی کار بازیکنانی که به انجام بازی مشغول بودند، نظارت داشتند.

*در طول جلسه تمرینی امروز دروازه‌بانان زیر نظر رضا حاج اسکویی مربی دروازه‌بانان تیم امید تمرینات اختصاصی خود را پیگیری کردند.

* حبیب فرعباسی دروازه‌بان نفت مسجدسلیمان به علت تاخیر در برنامه‌های پروازی دیر به تمرین امروز رسید.و نتوانست همراه سایر بازیکنان در تمرین امروز شرکت کند.

* مرتضی محصص و اکبر محمدی و حسن روشن پیشکسوت استقلال تهران تماشاگران ویژه امروز تمرین امیدها بودند.

4344